Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Eventuele aanschaf Elektra Beckum HC-260 M

Eigenlijk een hele simpele vraag wat mag een HC-260 op dit moment nog opbrengen?

Ben al een tijdje aan het kijken naar een vlak vandiktebank en bij de merken als Einhell en Gude heb ik geen goed gevoel en nu kan ik een HC-260 overnemen maar weet niet wat een nette prijs is en echt veel vinden van prijzen doe ik ook niet.

Vandaag heb ik hem al gezien en hij ziet er goed uit (heeft alleen wat roest vlekken op de rol waar de beitels in zitten) en is weinig gebruikt en een set extra beitels zitten er ook bij en de machine is van 1999.

Heeft niemand een idee wat een redelijke prijs is voor een Elektra Beckum HC-260 M?

Zag er eentje staan op e-bay voor € 260,00
    Doe eens een bod van € 200,00
    Succes,
    Peter

Het is vaak maar net wat de verkoper in gedachten heeft, soms willen ze voor een machine van meer als 20 jaar oud nog meer als de helft van de nieuwprijs vangen.

Een zekere Herman uit Ommen verkoopt ook altijd veel Elektra Beckum op Marktplaats, maar dan ook vaak met astronomische prijzen volgens mij.

Elektra Beckum is in ieder geval ouder dan 15 jaar dus als hij in redelijke staat is 200 a 300.
    Probleem is dat in het segment van de betere hobby vlak van dikte banken het aanbod niet zo groot is meestal.
    Kijk goed of hij nog vlak is, de verstelmogelijkheden nog soepel lopen en naar de vsnaar als ie zo oud is.

Bedankt voor de reacties.
    Op dit moment is mij de prijs die hij er voor wil hebben nog wat aan de te hoge kant.
    Binnen kort zie ik hem weer en zal dan nog eens vragen en een voorstel doen.
    Zo'n machine werkloos in de schuur hebben staan is ten slotte ook zonde
    Wordt dus nog vervolgd.

Forum Rechten