Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: voorstellen

voorstellen

Hallo allen,

Mijn naam is Jos. Ik ben 52 jaar en speel al vanaf mijn 18de jaar met hout. Het meeste heb ik mij zelf aangeleerd. Ik doe het dus puur voor mijn hobby. In het begin kocht ik mijn hout op maat. Later ben ik begonnen om het hout zelf te verzagen en op maat te brengen. Momenteel ben ik zonder machines, ik heb alles verkocht. Woensdag krijg ik mijn nieuwe speeltoestellen,
    zaag, schaaf en afzuiging van Hammer. Dan zullen er wel weer nieuwe projecten geregeld worden, o.a. een nieuw slaapkamerameublement en een groot dressoir.
    Hierbij een paar voorbeelden van gemaakte projecten. Mijn eigen gemaakte werkbank, een
    TV kast, de wieg voor mijn kleinzoon en een doosje.

Attached files

Re: voorstellen

als eerste welkom op het forum, en moet zeggen zou gauw als jij je nieuwe speelgoed krijgt ben ik erg benieuwd wat voor moois je nog meer gaat maken. want wat je tot dusver heb gemaakt, kan meinig meubelmaker jaloers op zijn.

Hans

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

daar ben ik het helemaal mee eens. ziet er veelbelovend uit. het kistje vindt ik erg mooi

rick

Athanor
    Guest

Jos, welkom op ons forum! Mooie werkstukken laat je ons zien. Complimenten!

Hou je ons op de hoogte van de ervaringen met je nieuwe machines? Ik ben ook wel benieuwd naar de vervaardiging van je nieuwe werkbank. Heb je daar t.z.t. nog een beschrijving en mogelijk foto's van?

Je hebt al veel ervaring, ik nodig je uit die met ons te delen in de verschillende topics die hier worden besproken.

Veel succes met de nieuwe uitrusting!

Fons

Late reactie, maar mooie werkstukken!

Jos, welkom op het forum, nou als ik zie wat voor moois je allemaal gemaakt hebt, zou ik maar gauw deze hobby maar weer oppakken. De tv meubel trok mijn aandacht, gewoon super zoals je die gemaakt hebt.
    Ad

Hallo Ad,
    Mijn hobby ben al die tijd nog gewoon aan het uitoefenen. Ik heb na mijn voorstelling al verschillende werkstukken gepost. Deze link wilde ik nog een keer laten zien vanwege het notenhout wat gebruikt is in de wieg. Ik weet dat dat het zelfde hout is wat Rick te koop aan bied. We komen namelijk bij dezelfde houthandel. Het notenhout wat Rick heeft is ooit een grote bestelling geweest voor een biljartkeu-fabrikant. Klinkt als slecht nederlands. De fabrikant is failliet gegaan en de houthandel heeft de hele partij terug gehaald.
    Groet Jos

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

yep,helemaal waar !!! er daar staat rick dan met 4 kuub walnoten balkjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman
    yep,helemaal waar !!! er daar staat rick dan met 4 kuub walnoten balkjes
    Beter met 4 kuub walnoten balkjes, dan zonder Rick. Ik zeg altijd hebben is hebben.
    Ad

@Joppe, wat maak je mooie spullen man! Hoe bevallen de nieuw machines uit Oostenrijk?

@Rick, ik heb jou noten balkjes zelfs meegenomen! Liggen hier te wachten op een passende bestemming! Voor alle duidelijkheid, we hebben hier geen houtkachel :lol:

jaap

Forum Rechten