fotos met mobiel

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Je kan proberen de foto op je mobiel al te draaien, maar waarschijnlijk gaat dat niet werken.

De volgende foto's die je maakt met je mobiel, ook landscape fotograferen. ;)
 

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
Ik denk dat je een i phone gebruikt, ik heb dat ook.
als je de foto gaat bewerken en je roteert hem 90 graden, slaat de bewerking op.
en daarna roteer je hem weer terug en staat hem op dan kan ik wel portret plaatsen.

Waarom????

Groet john
 

Roestige Spijker

Post veel
5 okt 2013
1.198
118
52
Landgraaf
20150806_161747.jpg

- - - Updated - - -

JOEPIIIIIIII het is gelukt..... vraag niet hoe ik het heb gedaan. ......ik weet het niet ;)

Het enige wat ik heb gedaan is opnieuw inloggen. ....
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Ik upload via mijn telefoon naar dropbox en open ze dan in windows in een simpel programma en sla ze op zonder iets te wijzigen. Daarna gaat het goed. Telefoons gebruik een andere header in hun grafische bestanden dan de meeste computer programmas.
 

Roestige Spijker

Post veel
5 okt 2013
1.198
118
52
Landgraaf
Hoi Wim,

Met windows bedoel je laptop of pc ?....... dat lukt me ook, via laptop. Dan stuur ik de fotos van de telefoon via mail naar mijn laptop en dan plaats ik ze met laptop op het forum. dat gaat goed.
Maar ik wil graag direct vanaf mijn Samsung Note 4 de fotos op het forum plaatsen...

Enig idee ?
 

Roestige Spijker

Post veel
5 okt 2013
1.198
118
52
Landgraaf
Ik weet het........

Het is juist andersom..... ik kan met de mobiel alleen maar landscape foto's plaatsen zonder dat ze draaien.

Zou jij dit ook eens willen proberen Wim ?
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Klopt, is hier ook. Juist Portrait, oftewel telefoon netjes rechtop, gaat fout.

S5 hier overigens maar op mijn S3 en S4 gebeurde hetzelfde.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.