Templates voor Pantorrouter

guidovanalphen

Actieve deelnemer
9 mei 2011
128
2
Voor wie de Pantorouter ook ingebruik heeft: ik heb op thingiverse een paar ontwerpen voor pen gat verbindingen geplaatst - uiteraard gratis te downloaden.
Daarnaast heb ik een het rekenblad van Matthias en Mac wat uitgebreid, ondermeer met metrische maatvoering.

Ik verwacht meer templates voor 3D printen en lasersnijden te plaatsen - ik hoop dat anderen er dan ook wat aan hebben :)

Gr. Guido20150801_165303.jpg20150801140057 (2).jpgIMG-20150801-WA0013.jpgScreen Shot 2015-08-01 at 23.24.40.jpg
 
Laatst bewerkt:

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
314
61
Ohhh een metalen Pantorouter! Zelf gebouwd, of uit Japan? Indrukwekkend machientje toch
 

guidovanalphen

Actieve deelnemer
9 mei 2011
128
2
Van Kuldeep uit Japan ;-))
Erg mooie kwaliteit, super snelle levering en fijne ondersteuning.
Nu ook via Belgie makkelijk te koop bij Sven: hij heeft een webshop op een EU domein - link staat in mijn post op Thingiverse....(ik weet niet of dergelijke links in het forum zijn toegestaan, ook la heb ik commercieel niets met deze bedrijven te maken).
Ja, de Pantorouter is echt erg leuk om mee te werken (en te spelen) ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.