Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Smile Templates voor Pantorrouter

Voor wie de Pantorouter ook ingebruik heeft: ik heb op thingiverse een paar ontwerpen voor pen gat verbindingen geplaatst - uiteraard gratis te downloaden.
    Daarnaast heb ik een het rekenblad van Matthias en Mac wat uitgebreid, ondermeer met metrische maatvoering.

Ik verwacht meer templates voor 3D printen en lasersnijden te plaatsen - ik hoop dat anderen er dan ook wat aan hebben

Gr. Guido20150801_165303.jpg20150801140057 (2).jpgIMG-20150801-WA0013.jpgScreen Shot 2015-08-01 at 23.24.40.jpg
    Laatst gewijzigd door guidovanalphen; 05-08-15 om 16:05.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Mooie machine !!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Ohhh een metalen Pantorouter! Zelf gebouwd, of uit Japan? Indrukwekkend machientje toch

Van Kuldeep uit Japan ;-))
    Erg mooie kwaliteit, super snelle levering en fijne ondersteuning.
    Nu ook via Belgie makkelijk te koop bij Sven: hij heeft een webshop op een EU domein - link staat in mijn post op Thingiverse....(ik weet niet of dergelijke links in het forum zijn toegestaan, ook la heb ik commercieel niets met deze bedrijven te maken).
    Ja, de Pantorouter is echt erg leuk om mee te werken (en te spelen) ;-)

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten