Ik ben...

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
Hey,

Ik ben nieuw hier. Ben dit forum met toeval tegen gekomen. ik heb me meteen aangemeld omdat ik hier heel veel van jullie kan leren :D

Nou ik ben dus Martijn Meurs ben 2 jaar geleden begonnen met me opleiding meubelmaker en deze in 1 jaar afgerond. Ik werk bij Frans Vermeer in De Goorn.

Toen ik net begon had ik het idee om mijn eigen bed te maken dit is het geworden:






Achterwand is 265 * 110 van 2,5 cm eiken opgedikt naar 10 cm. daar hangen de laatjes aan. Voeten zijde is van 4 cm massief eiken.

Dat was toen ik begon met meubels maken maar leerde steeds meer. toen kwam mijn oom die wilde een bar hebben. Heb toen deze bar voor hem gemaamt en werd ook officieel geopent :D






Ik hoop nog veel van jullie te leren :D

Martijn Meurs
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Nou tijntje ik vind je nu al een vakman, mooi werk.
je hebt wel een mooie werkruimte tot je beschikking he.?!
groet. Albert
 
A

Athanor

Guest
Hallo Martijn,

Welkom op ons forum! Ik hoop dat je met veel plezier met ons meedoet aan de kennis- en informatie uitwisseling!

Fons
 

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
Dit is sinds kort mijn werkplaats. heb me opa lief aan gekeken en mocht zijn schuur gebruiken. Ben er echt super blij mee :D



Uploaded with ImageShack.us
 

splintervrij

Nieuw lid
6 jun 2010
4
0
Hoi Martijn,

ziet er strak uit dat bed van je. complimenten.
Heb zelf ook al een tijd het idee om een eigen bed te maken, maar is er nog nooit van gekomen. misschien dat de aankomende verhuizing eindelijk een keer de doorslag geeft. Ben het eigenlijk wel zat om met m'n voeten over het ledikant heen te hangen.
keep up the good work.
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Dat is een mooie grote ruimte. Hetgeen ik daar nog wel mis is een flinke houtwerkers werkbank. Zou daar zeer goed bij staan.
 

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
voorlopig is het geld even op. heb heel veel makita gereedschap gekocht. eerst maar een wat klussen maken. om daar weer mooie spullen van te kunnen kopen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.