Hallo,

Mijn naam is Arne, 40 jaar. Zo'n 15 jaar geleden tijdens mijn studie wiskunde (wel nog afgerond...) begonnen met de meubelmakersopleiding aan het HMC in Amsterdam. Geweldig om iets met je handen te maken en vooral om het laagje olie aan te brengen en te zien hoe mooi het is geworden. Na vele jaren op kantoor gewerkt te hebben in deeltijd een meubelmakerij opgezet onder de naam doctorandus tafel. Daarbij wilde ik vooral bijzondere meubels maken van hout afkomstig uit Nederland of net over de grens om te laten zien dat je met inlands hout prachtige meubels kunt maken.

In de loop der jaren diverse stukken hout in handen gehad en van zolderkamer naar een schuur naar een hoekje in een gedeelde werkplaats naar een grote werkplaats ook veel hout verzameld. Nu wil ik weer wat kleiner. Daarom verkoop ik een deel van mijn bijzondere houtvoorraad. Zien wat ik maak? Kijk eens op www.drstafel.nl . Het hout staat zo nu en dan op marktplaats als ik daar tijd voor heb.

Groet,
Arne
 
Laatst bewerkt:

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Hé Arne,
Welkom hier maar ik wil je heel graag ook welkom heten op de Open Dag Hout op 29/9 in Zutphen.
Je bedrijf en je mooie producten verdienen een nog groter podium en wij als Stichting ODH willen je dat graag geven.
 
Dag Pieter,

Dank voor de uitnodiging. Ik zal het overwegen. Op dit moment heb ik echter niet echt meubels staan die handig zijn voor de verkoop. Eigenlijk alleen onderstaande tafel en die verkoopt niet zo makkelijk op een open dag vanwege de prijs...

Groet,
Arne

DSC05916-kopie.jpg
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Het is lang niet allemaal verkoop. Je kunt ook halffabrikaten laten zien of een portfolio met spullen. Je kunt het ook zien als een beurs om te netwerken, je visitekaartjes en flyers rond te strooien, etc.
En buiten dat, je hebt nog 2 maanden om wat mooie dingen te maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.