Nieuw Kippenhok

David80

Actieve deelnemer
25 nov 2009
461
1
Hallo Iedereen,

Kortgeleden heb ik voor mijn gevleugelde tweevoeters een nieuw buitenverblijf gebouwd. De basis is van Meranti en de gevelbekleding bestaat uit Red Cedar planken. Het dak is bekleed met bitumen dakshingles. De scharnieren van de deur en het luik v.d. zijbak zijn gemaakt van messing.

Kiphok_01.jpg

Kiphok_02.jpg

Kiphok_03.jpg

Kiphok_04.jpg

Kiphok_05.jpg

Kiphok_06.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes, David
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.494
960
Riemst
Mooi hok, maar ik hoop toch ook dat het een schaalmodel is. Tenzij het minikippen zijn.
 
Laatst bewerkt:

fons

Nieuw lid
27 dec 2014
3
0
of paaskuikentjes? Die blijven wel niet klein hoor :) Het hok is wel zéér duurzaam gemaakt en muskietenbestendig moet ik zeggen. TOP !
 

Hubert

Actieve deelnemer
26 jan 2010
331
1
Maria Hoop (L)
Beste allen,

Ik vraag me af de kwaliteit van deze discussie overeenkomt met hetgeen het forum beoogt. Er is helemaal niet gezegd of het een kippenhok is. Er zijn zoveel vogels die kleiner zijn en daarvoor kan het een prima hok zijn. Ziet er in ieder geval goed uit. Mooi ontwerp.

Gr.

Hubert
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
M.a.w. David wat zijn jouw gevleugelde tweevoeters voor een soort vogels? Vertel het ons je zodat niemand meer onheuse opmerkingen kan maken.
 

MarkRB

Nieuw lid
17 feb 2014
16
0
Beste allen,

Ik vraag me af de kwaliteit van deze discussie overeenkomt met hetgeen het forum beoogt. Er is helemaal niet gezegd of het een kippenhok is. Er zijn zoveel vogels die kleiner zijn en daarvoor kan het een prima hok zijn. Ziet er in ieder geval goed uit. Mooi ontwerp.

Gr.

Hubert

Volgens mij is het onderwerp van de thread 'Nieuw kippenhok'...
 

Hubert

Actieve deelnemer
26 jan 2010
331
1
Maria Hoop (L)
Een lachertje moet zeker kunnen, geen probleem. Het waren voor mij alleen even te veel lachertjes. Maar in de titel staat inderdaad 'kippenhok', dus daar sta ik nu met mijn goed fatsoen.
Ben nu toch wel benieuwd naar de maten van het hok en de maten van de kippen.

Gr.
Hubert
 

David80

Actieve deelnemer
25 nov 2009
461
1
Haha, beste mensen ik moet bekennen dat ik jullie voor de mal heb gehouden. Want dit bouwwerk hoordt eigenlijk niet in deze rubriek thuis. Het is namelijk een miniatuur kippenhok, maar dat hadden de meesten van jullie al gezien denk. Het is ongeveer 15cm hoog. Dus het zal inderdaad wel op paaskippen uitdraaien.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.