graag wil ik me voorstellen,

wouter79

Actieve deelnemer
29 jul 2015
54
0
de lutte
Goedemiddag,

Lllereerst bedankt dat ik hier mijn info vanaf kan halen en evt. mijn kennis kan delen.

ik ben Wouter, 35 en kom uit De Lutte.
samenwonend en vader van 3 kinderen (de jongste is 3 weken)


Ik ben werkzaam bij een ijzerwaren en gereedschappen groothandel voor de prof. gebruiker.

Hout is iets dat me altijd al geinteresseerd heeft. dat heb ik weer van mijn vader.
Na een massief eiken tafel te hebben gemaakt met natuursteen inleg is hier het feest begonnen.
Vrienden familie en kennissen (onder andere ook niet kennissen) weten mij inmiddels ook te vinden voor het nodige houtwerk.

en het mooiste komt nog, vanaf 15 augustus heb ik een geissoleerde schuur weten te huren hier 1 km van huis. ruim 100m2
natuurlijk moet deze nog voorzien worden van de nodige machines.
totaal niet commercieel maar puur voor de hobby.

Ik hoop dat ik vandaag even een paar fotos kan plaatsen voor het laten zien van o.a. mijn tafels.

groeten wouter
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum Wouter! Wat fijn dat je een mooie ruimte hebt gevonden voor je hobby! En dan kun je mooi dingen maken zoals de tafel? Kun je er nog wat meer over vertellen? Welke houtsoort, hoe heb je de stenen er in gelegd?

Fons
 

wouter79

Actieve deelnemer
29 jul 2015
54
0
de lutte
Fons,

De tafel is gemaakt van eikenhout. Kopmaat 6x16.
De tegels liggen op hoekijzers met slobgat. Als de tafel gaat werken, dan is de tegel op deze manier nog wat te stellen.
Deze op de foto is gemaakt met tegels 60x60.
 

wouter79

Actieve deelnemer
29 jul 2015
54
0
de lutte
kan ik hier ook fotos posten met mijn mobiele telefoon?
daar heb ik een foto opstaan van de toekomstige werkplaats
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
545
58
Oostzaan
Ja dat kan.
Waarschijnlijk heb je nu de mobiele versie op je telefoon.
Als je overschakelt naar de "full version" dan krijg je de website zoals op een computer en dan kan je foto's toevoegen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.