Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Modelbouw de Kombuis, Oplichters?

Ik heb 19 mei bij modelbouw de Kombuis een pakketje ultrafijn schuurpapier besteld.
    Inmiddels zo'n 10 weken verder en nog steeds niets.
    Navraag mijnerzijds leverde soms de reactie "komt volgende week binnen" maar meestal helemaal geen reactie.
    Ik krijg langzamerhand het vermoeden dat ik mijn €45 op mijn buik kan schrijven want als ik op internet wat ga rondsnuffelen blijkt dat dit probleem zich bij veel klanten van Modelmouw de Kombuis uit Barneveld voordoet.

Vr. gr. Rien

Hoi Rien,

Nog iets gehoord van De Kombuis? Ik heb er latjes besteld en nu anderhalve week later ben ik eens gaan googelen.
    Verdorie. Het internet staat vol met klachten.
    Groeten,
    Duncan

Dit is blijkbaar de persoon achter De Kombuis:

W. Groen
    Otwardplaats 30
    3871MD Hoevelaken
    Laatst gewijzigd door Nick18; 31-08-16 om 21:05.
    Groeten,
    Nico

Hoe interessant ook, een naam en adres zou ik zo niet in het forum zetten, daar doe je jezelf en de beheerder geen plezier mee.

Wat betreft het schuurpapier: hoe ultrafijn? Misschien weet er iemand een alternatief voor je?

Even melding maken bij de politie, Radar, Kassa, e.d.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door O Peatey Bekijk Berichten
    Even melding maken bij de politie, Radar, Kassa, e.d.
    Het zou me echt verbazen als dat niet al gebeurd is, want op Facebook, modelbouwfora etc staat er informatie over.
    Wat mij betreft een beetje eigen schuld. Het is ook raar als je een webshop niet kunt bellen.
    Dit is voor mij de eerste keer denk ik dat me dit gebeurt.

Eigenlijk wel wat vreemd.
    Ik zie dat je ook kunt betalen via paypal, dus moet je dan ook je geld terug krijgen bij niet leveren.
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurriaan Bekijk Berichten
    Hoe interessant ook, een naam en adres zou ik zo niet in het forum zetten, daar doe je jezelf en de beheerder geen plezier mee.

Dat zou iedereen juist moesten doen, dan worden dit soort praktijken tenminste een halt toegeroepen
    Niet online zetten is bescherming van degene die er een potje van maakt
    Gewoon open en transparant communiceren, weet ieder waar die aan toe is
    Met een hamer past alles...

Jammer om dit te lezen. Toen zijn winkel nog in Barneveld zat kwam ik er regelmatig. Hij had veel mooi dun hout. Sinds het bedrijf naar putten is verhuisd nooit meer geweest.

Forum Rechten