Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Videografische impressie van het maken van een kledinghanger.

Gemaakt voor een recentelijk gemaakte kledingkast. Het hout is Bibolo met de haak en broek hanger in messing. Het hout is afgewerkt met epoxy en mocht ik ooit nogmaals zo’n projectje doen dan zeker zonder epoxy. Ik wilde graag een harde/ stoot vaste etc/ bescherming maar de epoxy bezorgde me veel meer (na)werk dan ik had geanticipeerd..

Open voor kritiek!

There, I said it

Hoeveel werkelijke tijd kruipt er in zo'n kledinghanger? Lijkt me aardig op te lopen als je er zo 4 moet maken :-)

Zoals gewoonlijk: prachtig werk en een schitterend filmpje! Kijk er telkens weer met erg veel plezier naar!

Mooi filmpje.
    Prachtige hangers!!
    Maar...fantastische muziek. Ik heb ze gelijk bij m'n spotify gezet. Straks lekker in de auto luisteren!
    Groeten, Raymond

Prachtig. Respect voor je creativiteit, geduld en vakmanschap.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Mijn kritiek, ze zijn te mooi om er iets overheen te hangen.
    Moet je toch nog van die Ikea hangers kopen voor je kleren.
    Prachtig filmpje ik heb weer met plezier gekeken, mvg.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders, mvg .

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Prachtige hangers, inderdaad te mooi om iets over heen te hangen.

Goed en duidelijk gefilmd. Meestal spoel ik door voor de highlights maar deze compleet gekeken. Een werkplaats om jaloers op te zijn!

Groeten,
    Patrick

Ik heb met veel plezier naar je film gekeken.

Het Ziet er super uit
    En een mega mooie werkplaats

Mooi gefilmd !!

Op een gegeven moment lijkt je het stuk hout in de hand vast te houden en er met de domino een gat in te frezen....heb ik dat goed gezien ? Mijn advies : Niet doen....ken al twee mensen die op deze manier hun hand al hebben doorboort....

Gaaf filmpje, en aan het einde denk je wat een werk voor 1 hanger, doe je de kast los hangen er al 3 :-)

Zit er onder in het gat waar je de hanger vastzet wel een propje hout om de moet weg te werken?

Hoe lang heb he over de 4 hangers gedaan?
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Forum Rechten