wie heeft de kleinste?

Jesse

Actieve deelnemer
25 jul 2010
254
1
Mijne is 80 vierkante meter.
Maar wel in een U-vorm. Aangezien ons paard vorige week hebben moeten laten inslapen hebben we nog 1 paard over die ook maar weggaat omdat we ondertussen een kleine meid hebben gekregen. In de toekomst komt dus deze ruimte erbij waardoor ik op 80m2 kom
.

Op moment moet ik me redden met de L-Vorm een deel van 10 x 3 en een deel van 3 x 5 meter.
Deel van 3 x 5 staan stellingen en een werkbank. Andere deel de zware machines zoals freesbank, zaagtafel, lintzaag, vlakbank. Midden in de ruimte nog een smeerput voor de auto reparaties. Op moment wordt de werkplaats afgetimmerd van binnen en geiosoleerd. Daarna wil ik alles opnieuw gaan inrichten want heb nog steeds niets de goede plekken gevonden voor de machines.

Mijn vader had vroeger een werkplaats van 4 bij 3 meter. Daar maakte hij profesioneel meubels van hem heb ik de gekte met hout meegekregen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.