Bijna klaar met foto setup

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Gisteren is er een piepklein foto studiootje binnengekomen (50cm x 50cm x 50cm) en gelijk even snel een setup gemaakt om te testen. Een paar foto's gemaakt om te kijken wat er nog mist en beter kan.

Wat moet er nog beter:
  • Geschikt plekje vrijmaken in huis om te fotograferen, huidige spot was puur ter test en heeft te weinig natuurlijk licht.
  • Zwart getint mat glas plaatje scoren bij lokale glashandel om mooi te kunnen werken met zwarte achtergrond ipv de rode welke op de foto er in zit. Er zit overigens ook een witte en een blauwe bij.
  • Wat foto items scoren zoals mooie stenen, schelpen, hout als accessoire.

IMG-20150715-WA0004.jpg
 
Laatst bewerkt:

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Leuk Wimmel!
Dingen zijn simpel zelf te maken, maar een pluim dat je er een gekocht hebt!
Die dingen zijn zo simpel te maken dat ik al 3 jaar met het idee rondloop, maar om de geschikte spullen ( goedkoop) te vinden is een ander verhaal.
Jij HEBT nu tenminste zo'n ding ik loop nog te zoeken naar bruikbare rommel:mad:

Dit is opklapbaar verwacht ik?
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Je hebt gelijk, het is inderdaad super simpel te maken maar als ik dan de prijzen ga optellen dan ben je bijna net zoveel kwijt of nog meer. De set is opklapbaar, sterker nog, het is een draagbare stevige tas met aparte opbergvakken voor de lampen en het statief. Spat waterdicht.

Het setje bestaat uit tas (is tevens de achterkant), 2 lampen, statief, 4 achtergronden voor 39,95. Daar kan ik zelf niet tegenop knutselen, die tijd stop ik liever in pennen enzo :).
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.829
888
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Cameranu voert ook een opklapbare lichttent die uit dun wit doek over zes bandstalen ringen - die klap je in en dan vouw je het geheel, net als dat je een fietsbuitenband in drieën vouwt, in tot een pakketje van nog geen 20 cm diameter - stop je bij wijze van spreken in je binnenzak. Of in je fototas. Kun je zelfs op lokatie (dan wel buiten, voor voldoende zonlicht, anders moet je toch ook nog wat lampen meesjouwen of ritselen) foto's in een lichttent maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.