pons stempel preeg tang ?

Blom3dd

Actieve deelnemer
31 okt 2013
666
1
Stad Groningen
Goedemorgen, Mijn vriendinnetje en ik zijn via pyrografie op hout ook gaan expirimenteren op leer. Mijn oma zaliger ook een creatieve geest heeft een tangen set nagelaten. nu zijn wij benieuwd hoe dit te gebruiken, met name die ponsjes met bloem vormpjes, en die met een balkje, en die met 1 groot gat en 2 kleine. misschien is het voor ringetjes? Op het internet is erg weinig info.
Wie o wie weet hier meer over?
IMG_4525.jpg

snijplankje met blommen proef
IMG_0824.jpg

groetjes
 

Baan

Actieve deelnemer
31 aug 2012
55
0
Bodegraven
Ha Blom3DD,

Ik ben geen kenner, maar ga op mijn gevoel af:

- die platte met balkje lijkt me een soort aambeeld met aanslag: "het leer tot zover inschuiven en knijpen maar!" (met bloempjes etc)
- rond met gat aan de zijkant: gat aan de zijkant kan wel eens het afvoergat zijn voor de stukjes leer die je met deze holpijp uit het leer knijpt.

Ik zou maar eens wat gaan proberen: bijvoorbeeld nr.1 samen met nr.3. Nat/droog leer?

Hou ons op de hoogte (met foto's natuurlijk)!

Groet,

Baan
 
Laatst bewerkt:

Blom3dd

Actieve deelnemer
31 okt 2013
666
1
Stad Groningen
Wij zijn vandaag de stad in geweest en diverse winkels, schoenmakers gevraagd, ook op de fornituren marktkramen maar niemand had enig idee. daar wel wat ringetjes gekocht en dat werkt prima.
nu nog wat leuke druk knoopjes zoeken.
IMG_4533.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.