Mijn werkplek

Peter_

Nieuw lid
24 jan 2014
5
0
33
Na veel lezen op dit forum word het toch een keer tijd om mijn werkplek te tonen en een aantal van mijn werkstukken. Ik ben ongeveer 1,5 jaar geleden begonnen met houtbewerking en vlak daarna op dit forum terecht gekomen. Heel veel tips hier gelezen en ook toegepast in mijn werkstukken en werkplek. Me werkplek is gevestigd in me schuur (de schuur is ongeveer 3 meter breed en 6 meter lang) met aan de linkerkant een lange werkbank die doorloopt tot rechts achter. Op de werkbank staan diverse machines vastgezet namelijk: afkortzaag, draaibank, kolomboormachine en de kreg-jig (heb nog meer machines op me verlanglijstje staan maar die komen er rustig aan bij). Vanwege de grootte van de schuur maak ik veel gebruik van diverse hand gereedschappen sommige elektrisch en sommige niet. De werkbank is gemaakt van oude stellingen met het idee om over een tijdje als ik weet wat ik wel en niet wil een mooie stevige werkbank neer te zetten. Hieronder staan wat foto's van de schuur en een aantal dingen die ik hier gemaakt heb:

IMG_0440[1].jpg

IMG_0442[2].jpg

Hieronder wat foto's van de werkstukken die ik gemaakt heb:

IMG_0450[1].jpg

IMG_0438[2].jpg

IMG_0068[1].jpg

IMG_0500[1].jpg
(op een of andere manier krijg ik deze foto niet gedraaid)

IMG_0188[1].jpg

IMG_0355[1].jpg
 

Bijlagen

  • IMG_0186[1].jpg
    IMG_0186[1].jpg
    102,6 KB · Weergaven: 452
A

Athanor

Guest
Mooie introductie Peter! Je krijgt zo stap voor stap een mooie werkplaats, altijd leuk om daar plannen voor te maken;) en je hebt al aardig wat productie gemaakt in je werkplaats!

Complimenten! Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.