Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Mijn werkplek

Mijn werkplek

Na veel lezen op dit forum word het toch een keer tijd om mijn werkplek te tonen en een aantal van mijn werkstukken. Ik ben ongeveer 1,5 jaar geleden begonnen met houtbewerking en vlak daarna op dit forum terecht gekomen. Heel veel tips hier gelezen en ook toegepast in mijn werkstukken en werkplek. Me werkplek is gevestigd in me schuur (de schuur is ongeveer 3 meter breed en 6 meter lang) met aan de linkerkant een lange werkbank die doorloopt tot rechts achter. Op de werkbank staan diverse machines vastgezet namelijk: afkortzaag, draaibank, kolomboormachine en de kreg-jig (heb nog meer machines op me verlanglijstje staan maar die komen er rustig aan bij). Vanwege de grootte van de schuur maak ik veel gebruik van diverse hand gereedschappen sommige elektrisch en sommige niet. De werkbank is gemaakt van oude stellingen met het idee om over een tijdje als ik weet wat ik wel en niet wil een mooie stevige werkbank neer te zetten. Hieronder staan wat foto's van de schuur en een aantal dingen die ik hier gemaakt heb:

IMG_0440[1].jpg

IMG_0442[2].jpg

Hieronder wat foto's van de werkstukken die ik gemaakt heb:

IMG_0450[1].jpg

IMG_0438[2].jpg

IMG_0068[1].jpg

IMG_0500[1].jpg
    (op een of andere manier krijg ik deze foto niet gedraaid)

IMG_0188[1].jpg

IMG_0355[1].jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Athanor
    Guest
    Mooie introductie Peter! Je krijgt zo stap voor stap een mooie werkplaats, altijd leuk om daar plannen voor te maken en je hebt al aardig wat productie gemaakt in je werkplaats!

Complimenten! Fons

Ziet er top uit ! Enne....... hoe maai je het gras in de tafel ?
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Ziet er goed uit. Vooral die salontafel vind ik geniaal! Iedere week maaien?

Wat dacht je van een lammetje of dwerggeitje .....
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Ik zou er een paar 'lemen' in laten grazen.

Hoi Peter, ziet er opgeruimd uit hoor! En mooie projecten!

Forum Rechten