Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Verjaardags cadautje.

Voor de verjaardag van mijn liefje een Esdoorn vaas gemaakt.
    Bij de bloemist op laten maken met kunstbloemen (geen water nodig.
    De vaas is 22 cm hoog en de grootste diameter is 18,5 cm, afgewerkt met Danisch oil.

P5270222.jpg

P5270221.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Is dat de vaas die je op de foto met de bril gemaakt had? Ziet er heel mooi uit zo opgemaakt, daar ga je zeker punten mee scoren.

Groeten patrick

[QUOTE=zaag;152959]Is dat de vaas die je op de foto met de bril gemaakt had? Ziet er heel mooi uit zo opgemaakt, daar ga je zeker punten mee scoren.

Groeten patrick[/QUOTE

Ja, Patrick, die vaas is het en de punten zijn inderdaad binnen.

Poeh he, wat een plaatje!

Alleen jammer dat je de bloemen zelf niet hebt gedraaid Rien .

Prachtig Rien. Je krijgt ook al uw punten van mij.
    De combinatie met echte bloemen kunnen ook een zeer mooie bijdrage zijn met wat jezelf maakt.
    Super.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Heel netjes man, jammer dat je de schors er niet aangelaten hebt, zou extra mooi zijn zou Ik denken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leo Van Der Loo Bekijk Berichten
    Heel netjes man, jammer dat je de schors er niet aangelaten hebt, zou extra mooi zijn zou Ik denken
    De schors zit er zeker nog aan Leo maar de bloemist heeft die verstopt maar op foto 1 is hij nog wel een beetje te zien.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rien 1 Bekijk Berichten
    De schors zit er zeker nog aan Leo maar de bloemist heeft die verstopt maar op foto 1 is hij nog wel een beetje te zien.
    OK, ja nu kan Ik het zien, Ik dacht al, zonde om dat er af te halen, ja een mooi geheel, petje af

Forum Rechten