Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Junior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014

Eiken en kersen kastdeuren

Dag Allemaal,

Hierbij bied ik graag 19 eiken en 7 kersen kastdeurtjes aan. De deurtjes zijn nieuw en vorig jaar overgenomen van een meubelfabriek die stopte.
    Ik heb ze gekocht met het idee er kastjes mee te maken voor in de werkplaats, veel mooier dan dit wordt het denk ik niet. Helaas kom ik er maar niet aan toe en zijn mijn plannen veranderd. Daarnaast zijn het er ook te veel voor mij. Het grootste deel heeft een tweetal mooie scharnieren en er zitten nog geen gaten in voor handvatten. Hierdoor zijn ze dus voor links en rechts geschikt. De buitenrand is van massief eiken/kersen, de panelen zijn gefineerd.

Wat mij betreft kan het ook in delen verkocht worden, ik hoor het graag als je interesse hebt.

Ik wil er graag 5 euro per deur voor hebben, de hele partij mag voor 110 euro weg.

De afmetingen zijn als volgt
    19x Eiken deurtjes (Op de foto staat er 23, ik wil er nog graag 4 zelf houden)
    498mm breed 384mm hoog en 19mm dik

7x Kersen deurtjes
    398mm breed 384mm hoog en 19mm dik

Groeten Johan

IMG_4746[1].jpg
    De eiken deurtjes

IMG_4751[1].jpg
    Een andere eiken deur

IMG_4747[1].jpg

IMG_4749[1].jpg
    Scharnieren

IMG_4750[1].jpg
    Kersen deurtje

Junior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Dat is een hele goede, zal het ook gelijk toevoegen in mijn profiel. Ze zijn af te halen in Grave bij Nijmegen. Ik pendel elke dag tussen Grave en Eindhoven dus in die regio zou ik ze ook even langs kunnen brengen.

Junior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    De deurtjes zijn nog steeds beschikbaar. Het lijkt wel of iedereen zijn eigen deurtjes maakt hier . Ik sta in ieder geval open voor biedingen.

Je hebt een PM

Forum Rechten