Test met segment pen

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Wat er vooral niet klopt is dat ik met het lijmen van de tube te snel vast kwam te zitten. Hierdoor zit aan de bovenkant van de blank een setje van 3 plakjes fineer direct op het uiteinde, aan de andere kant zit het er ver vanaf, liefst had ik dat in het midden goed uitgelijnd gehad. Nu lijkt het alsof de blank niet goed op de bovenkant van de pen aansluit. Maar zoals gezegd, de tube kwam te snel vast te zitten.

Dat zal me leren heel eigenwijs een CA te gebruiken terwijl ik wist dat dit wel eens zou kunnen gebeuren :).

Wel bedankt voor de nice remarks.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Wim, je bent fantastisch bezig als je de vergelijking maakt tegenover een aantal maandjes terug.
Ik geniet hoe je gegroeid bent in uw houtdraaien.
Proficiat. Heel mooie pen die je hier toont.
Wat leuk zou zijn is eens een reportage maken van het begin af tot het einde. Je hebt toch fotografie gedaan zeker, of heb ik dit verkeerd op.
Groetjes Wim vanuit West-Vlaanderen.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Dank u wel, mooi compliment uit uw mond!

En ja dat kan zeker, alleen dacht ik nooit echt dat het hoefde, de meesten van jullie doen dit al jaren lang volgens mij maar van de week werd deze vraag al eens eerder gesteld. Dus dat zal ik zeker doen volgende keer.
 

Roestige Spijker

Post veel
5 okt 2013
1.198
118
52
Landgraaf
Ik kan niet voor de rest spreken... maar ik ben dol op foto's.
Er zit er altijd wel eentje tussen waar je iets van op kunt steken.

DUS.......:)
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Dank u wel, mooi compliment uit uw mond!

En ja dat kan zeker, alleen dacht ik nooit echt dat het hoefde, de meesten van jullie doen dit al jaren lang volgens mij maar van de week werd deze vraag al eens eerder gesteld. Dus dat zal ik zeker doen volgende keer.

Wim, een compliment kan veel doen met een mens.
En, wat waar is mag zeker gezegd worden.
Zie je dat er veel mensen graag foto's zien. Laat je maar eens gaan.
Roestige Spijker en Tool1 zijn al favoriet.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Zojuist een klein fotostudiootje besteld inclusief lampjes en statief en 4 achtergrondkleuren. Dinsdag binnen dus wat ik volgend weekend ga doen zal op foto komen te staan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.