Kubus in een kubus maken op een hete juli zaterdagmiddag

A

Athanor

Guest
Doen jullie nog wat met dit hete weer? Bij mij is er weinig puf..... Maar ik merk dat de werkplaats een van de koelere delen van het huis is, dus zoek ik af en toe wat verpozing daar. Ik heb nog een 25 tal grenen kubussen liggen die tot weggeef objecten zijn bestemd. Natuurlijk na bewerking tot een kubus in een kubus. Daarom af en toe een kwartiertje verkoeling gezocht en met de kolomboor de kubussen bewerkt. Vervolgens onder een parasol op ons terras met wat schuurpapier en vijltjes de nabewerking gedaan. Ik zat te denken om de kubus in de olie te zetten, maar het grenen ruikt zo lekker dat dit een extraatje moet worden voor de ontvanger. Lekker kubus snuiven..... beter dan wat anders snuiven:rolleyes:

Fons

image.jpg


image.jpg


image.jpg
 
Laatst bewerkt:

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Mooi! Heb ik het goed voor dat de binnenste kubus 'vanzelf' ontstaat zolang je 6x tot op de juiste diepte boort in de originele kubus? Bij de laatste zijde wel voorichtig zijn dat er niets afbreekt zeker?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.