Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3
    Athanor
    Guest

Kubus in een kubus maken op een hete juli zaterdagmiddag

Doen jullie nog wat met dit hete weer? Bij mij is er weinig puf..... Maar ik merk dat de werkplaats een van de koelere delen van het huis is, dus zoek ik af en toe wat verpozing daar. Ik heb nog een 25 tal grenen kubussen liggen die tot weggeef objecten zijn bestemd. Natuurlijk na bewerking tot een kubus in een kubus. Daarom af en toe een kwartiertje verkoeling gezocht en met de kolomboor de kubussen bewerkt. Vervolgens onder een parasol op ons terras met wat schuurpapier en vijltjes de nabewerking gedaan. Ik zat te denken om de kubus in de olie te zetten, maar het grenen ruikt zo lekker dat dit een extraatje moet worden voor de ontvanger. Lekker kubus snuiven..... beter dan wat anders snuiven

Fons

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      image.jpg
Bekeken:   229
Grootte:   99,1 KB
ID:        32737

Bekeken:   227
Grootte:   99,0 KB
ID:        32738

Bekeken:   226
Grootte:   98,3 KB
ID:        32740
    Laatst gewijzigd door Athanor; 04-07-15 om 14:29. Reden: Foto op de kop

Mooi! Heb ik het goed voor dat de binnenste kubus 'vanzelf' ontstaat zolang je 6x tot op de juiste diepte boort in de originele kubus? Bij de laatste zijde wel voorichtig zijn dat er niets afbreekt zeker?

Athanor
    Guest
    Klopt helemaal, ik heb in een eerder topic daar ook al eens een filmpje van geplaatst. Zie:

http://www.woodworking.nl/showthread...-Geneste-kubus

Fons

Forum Rechten