Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Jatoba gekregen

Jatoba gekregen

Erg leuk, mijn omgeving begin door te krijgen dat ik kleine dingetjes en pennen maak op een draaibankje en ik krijg nu soms spontaan hout.

Maandag krijg ik wat appel en perenhout en vandaag stond plots een maatje voor de deur met een vierkante meter Jatoba hout. Hij had dat ooit als vloer in zijn huis liggen en het ligt nu op zolder op een stapel. Of ik er iets leuks van kon maken voor zijn gezin. En dat binnenkort nog een berg mijn kant op komt.

Morgen maar eens testen, het ziet er mooi uit en als het lukt wat pennen en vogels voor ze maken.

Jatoba.jpg

Leuk is dat kreeg van de week stukkie eiken 6cm bij 16 bij 120
    ook leuk houd de hobby betaalbaar
    image.jpg

Tip:
    Kijk (als je de mogelijkheid hebt) ook eens in de houtcontainer bij de kringloop.
    Hier liggen soms mooie stukken hout in.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.J. B. Bekijk Berichten
    Tip:
    Kijk (als je de mogelijkheid hebt) ook eens in de houtcontainer bij de kringloop.
    Hier liggen soms mooie stukken hout in.
    Geweldige tip! thanks.

De donateur van het hout komt zo een pen halen en neemt nog een metertje mee.

7.jpg

Forum Rechten