Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Stanley No 80 schrapschaaf/ kabinetschaaf

Een beetje opruimen kan geen kwaad. Daarom bied ik mijn Stanley 80 aan. Eerst gekocht om te gaan gebruiken, natuurlijk eerst opknappen, eigenlijk mijn grootste hobby. Maar de schuur loopt VOL dus het is voor sommig gereedschap tijd om te gaan. Op de foto zie je dat de zool een paar krassen heeft. Twee minuten op fijn schuurpapier en het is weer als nieuw. Ik heb het niet gedaan, dit is denk ik leuker voor de nieuwe eigenaar. Hij ligt in Barendrecht. Maar kan ook met de DHL voor 5 euro.
    SVP reageren via PM.
    20150702_123319.jpg
    20150702_123341.jpg
    20150702_123328.jpg
    20150702_123420.jpg
    De krassen zien er erger uit dan ze zijn.
    HG Hugo

Wat is je richtprijs? Ik heb wel interesse, alleen budget laat geen grote bedragen toe.

Groet,
    Marthijn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marthijn Bekijk Berichten
    Wat is je richtprijs? Ik heb wel interesse, alleen budget laat geen grote bedragen toe.

Groet,
    Marthijn
    Ik heb je een PM gestuurd.

Ik geloof dat Marthijn de nieuwe eigenaar word, altijd goed je gereedschap een nieuw onderkomen te geven bij een lid van het forum.

HG Hugo

Forum Rechten