Bril.

zaag

Actieve deelnemer
9 jun 2010
420
1
H.I. Ambacht
Bedankt voor die informatie Leo, dit is een heel duidelijke uitleg over het gebruik van diverse steun brillen.

Groeten,
Patrick
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Hier zijn een paar foto's van mijn eerste werkstuk met een bril.
P5230205.jpg

P5230206.jpg

P5230207.jpg

Ik heb verder geen ervaring in het draaien met een bril maar het werkt hardstikke goed.
Ik heb er ook een filmpje van gemaakt maar ik weet niet hoe ik dat moet plaatsen.

groetjes, Rien.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
rien 1;152777 [COLOR=#ff0000 zei:
Ik heb er ook een filmpje van gemaakt maar ik weet niet hoe ik dat moet plaatsen[/COLOR]

groetjes, Rien.

Rien,
Hier een link hoe ik filmpjes over zet om op deze forum te plaatsen?
Het is van mij met een fototoestel gedaan, maar met een camera is dit precies hetzelfde.
Deze link aanklikken en bij de vierde plaats zie mijn naam staan.
http://www.woodworking.nl/showthrea...het-maken-van-foto-s-en-filmpjes-en-het-forum
Hopelijk ben je er iets mee.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Wellicht nuttig om te weten, als dit niet al bekend was: De hardheid van de wielen van inlineskates/skateboard worden weergegeven in hardheid "A" en loopt ongeveer van 72A tot 105A in oplopende hardheid.. Als het goed is, staat dit ook op de wielen. Nuttig als je andere wielen wilt proberen..

Heeft er iemand een idee van welke hardheden dan het best bruikbaar zijn? In een catalogus zag ik er een heleboel van 82A staan , voor hockeyspelers.
Bruikbaar?

Indrukwekkende foto's Rien. Die nieuwe bril is een mooie aanwinst , dat vergroot de mogelijkheden Een djembe met natuurrand aan het draaien?

groeten,
Ornament
http://www.houtsnijden.eu
 
Laatst bewerkt:

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Dank u heren , voor de info over de wielen.

Ik ga in de toekomst ook eens aan bril maken , en uiteraard met nieuwe wielen.

groeten
Ornament
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.