Kleine vogeltjes gevonden :)

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Nu maar hopen dat ze in het huisje willen ooit :).

Deze gaan zo mee naar mijn ma welke jarig is als klein cadeautje naast het gewone cadeau wat we gekocht hebben. Het idee is niet van mezelf, dat komt bij Nico vandaan. Nico bedankt, dit gaf me nog net op tijd een ingeving nadat wat ik oorspronkelijk mee wilde nemen was mislukt.

Birds op tak.jpg
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Van het maken enz. Vind het een geslaagde compositie.

Zal ik volgende keer doen, ik heb zoveel enthuosiaste reacties, vooral van de dames, gehad dat ik er nu nog 3 moet maken. Heb je een zak vol met pennen, wil iedereen vogeltjes op een tak en kleine vogelhuisjes :).
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Bij aanschaf van een pen een gratis vogeltje.....

Paul

Haha, commercieel genius ben je :).

Help me herinneren dat ik je hulp vraag zodra ik weet hoe ik mijn draaigedoe ga noemen. Mijn zwager staat binnenkort met zijn winkel op een jaarmarkt hier en wil graag dat ik een metertje van zijn kraam inricht met wat ik nu maak. Nu wil ik dat best doen maar alleen als ik het goed kan doen. Dus een website inrichten, kaartjes drukken etc. Maar dan moet ik eerst een naam verzinnen voor die website/shop en voor op de kaartjes, en creativiteit is niet mijn sterkste kant. Dan mag je nog 10 van dit soort tips geven :).
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Ik weet nog dat ik van mijn zoon een boterpotje kreeg. hij had het beplakt met kleurige snippers, een muishuis. ( voor over de PC muis)Ik heb het bewaard, hij was geloof ik een jaar of 4/5. Zo zal het ook met deze vogeltjes vergaan, het gekochte kado is in no time vergeten maar iets wat je speciaal hebt gemaakt....... Dat is toch het mooiste wat je kan ontvangen en natuurlijk ook geven.
Wat mij betreft een TIEN voor de uitvoering
hg Hugo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.