Hammer A3 31

gijssom

Nieuw lid
1 jun 2015
9
0
Den Haag
Heeft iemand ervaring met een Hammer (A3 31) uit de showroom in Barneveld?

Ben voornemens een (nieuwe) A3 31 aan te schaffen. Er is een showroommodel per direct beschikbaar.
Het alternatief is een bestelling plaatsen en wachten tot medio september.

Wat is wijsheid? Een nieuwe bestellen en wachten, of gaan voor het showroommodel?

Groeten,
Gijs
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Wat wijsheid is kun je alleen zelf bepalen. Mijn machine is twee weken geleden geleverd.
Voor het bestellen heb ik eerst gewacht op een actieperiode. Scheelt je toch weer een paar honderd euro.
Krijg je korting op het showroom model?

Ik wens je veel wijsheid.

Groet,
Jan
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Over korting gesproken, op de felder/hammer website staat al even dat het zomeracties zijn maar er is geen folder te downloaded?
Op de webshop zijn enkele producten in ieder geval in promo.

Waarom doen ze het showroom model weg? komt er een nieuwe versie? Anders lijkt het wel interessant, de wachttijden lopen soms een paar maanden verder dan aangekondigd.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Je kunt in Barneveld de machine welke er staat kopen.
Heb zelf even gekeken naar de Hammer 3800 lintzaag, maar deze kwam op ruim 1650 euro.
Geen korting op het showmodel.
Ben toen maar voor de Record Power BS400 gegaan.
 

gijssom

Nieuw lid
1 jun 2015
9
0
Den Haag
In de offerte staat behalve een zomerkorting geen andere korting vermeld.
Weet iemand of er afgelopen jaren veranderingen zijn doorgevoerd op de A3 31 / of is het model al jaren hetzelfde?

Ga binnenkort kijken in, en naar het, showroom-model in Barneveld.
 

PBT

Actieve deelnemer
Bij felder zijn ze niet echt scheutig met korting geven. Ik heb er een bf6-41 gekocht en een af22 voor totaal 6500 euro ex accesoires, en toen ik een offerte vroeg voor de buizen voor de afzuiging, die ik bij meerderen heb aangevraagd, kwam felder zeer ruim als duurste uit de bus uit 8 offertes. Ik ga ze dan ook niet bij felder bestellen
 

rinus

Actieve deelnemer
13 nov 2011
744
149
Heerde
marinusvannorel.nl
Ik ben niet zo handig met onderhandelen en dan is het fijn om te weten dat er ook niets te onderhandelen valt. Bij een keukenboer voel ik mij altijd vreselijk genaaid omdat anderen altijd veel grotere kortingen krijgen, tenminste dat zeggen ze.
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.060
105
Ik ben niet zo handig met onderhandelen en dan is het fijn om te weten dat er ook niets te onderhandelen valt. Bij een keukenboer voel ik mij altijd vreselijk genaaid omdat anderen altijd veel grotere kortingen krijgen, tenminste dat zeggen ze.
als je de mond niet los doet, moet je de portemonnee los doen.:D
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Ik denk dat het weinig uitmaakt of je een machine uit de Felder showroom koopt. Machines draaien niet daar volgens mij en het is niet dat er de hele dag mensen aan staan te trekken.
 

de Kastanjeboom

Actieve deelnemer
7 jan 2013
353
0
Kapellen
Die moet je toch goedkoper krijgen dan een nieuwe al dan niet uit de promoties? En wel met dezelfde garantievoorwaarden als een nieuwe? En bij levering correct afgesteld, uiteraard. Er zijn een jaar lang mensen verkeerd aan het trekken, draaien en duwen geweest ....
 

Swake

Actieve deelnemer
27 apr 2014
155
0
Als er niets af gaat (van de prijs hé...) dan zou ik het volgende hanteren:
- Hobby? -> Het kan wachten op de levering van de nieuwe.
- Pro? -> Dan heb je al iets bruikbaars staan en tenzij dat kapot is kan het ook hier wachten op een nieuwe.
3 maanden is zo voorbij
 
A

Athanor

Guest
Voor zover ik het weet worden de showroom machines bij Felder altijd tegen een aangepaste prijs verkocht.

Fons
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Het kost idd best moeite om daar wat korting te krijgen, maar als je geen haast hebt en je kijkt wat breder dan willen ze wel zakken.
Onzin dat je geen korting krijgt op een showroom model, maar laten staan van een gangbaar model heeft voor de verkoper weinig nadelen. Ze moeten toch weer een vervanger neerzetten als hij wordt verkocht, als het nou een uitlopend model zou zijn....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.