Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Vraag dealer makita lb1200f

Ik overweeg een makita lb1200f lintzaag te kopen en ben nu op zoek naar een dealer waar ik zo'n apparaat kan bekijken. Weet iemand waar dit deze ergens in de omgeving van maastricht mogelijk is... richting belgie zou ook prima zijn ....

Dank alvast voor jullie reacties

Leon

Heb je al contact gehad met Toolnation? Volgens hun website verkopen ze de lintzaag. Ik weet alleen niet of ze de zaag in se showroom hebben staan. Ze zitten in Beek.

Dank L.N.....Vorige week in showroom beek geweest ... Lintzaag van makita stond er niet

Mocht je hem willen kopen is dit mischien een mooie prijs?
    Ik heb hem nog nergens goedkoper gevonden.

https://www.klium.nl/makita-lb1200f-...e-305mm-304745

ps, heb geen binding met klium.
    wil alleen helpen.
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3dmazter Bekijk Berichten
    Mocht je hem willen kopen is dit mischien een mooie prijs?
    Ik heb hem nog nergens goedkoper gevonden.

https://www.klium.nl/makita-lb1200f-...e-305mm-304745

ps, heb geen binding met klium.
    wil alleen helpen.
    Ja dat is inderdaad een mooie prijs .... dank voor de link! Helaas heeft klium geen winkel/magazijn waar het apparaat gezien kan worden. Dus daar ben ik nog naar op zoek.

Gewoon in de winkel bekijken en ergens anders kopen.
    of vragen of er wat met de prijs kan worden gedaan.
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Inderdaad "gewoon in de winkel bekijken".ik ben dus op zoek naar zo'n winkel in de buurt van maastricht waar zo'n makita lintzaag te zien is.

Inderdaad kan je in de winkel kijken en ergens anders kopen. Het gevaar is dat je speciale gereedschappen straks nergens meer kan bekijken en kopen. Probeer een prijsafspraak met die.winkelier te maken.

Mijn vraag was:
    "Ik overweeg een makita lb1200f lintzaag te kopen en ben nu op zoek naar een dealer waar ik zo'n apparaat kan bekijken. Weet iemand waar dit deze ergens in de omgeving van maastricht mogelijk is... richting belgie zou ook prima zijn ...."

Voor zover ik nu weet is de dichts bij zijnde plek waar ik de lintzaag kan zien het kantoor van makita in eindhoven. Mocht iemand een adres korter bij maastricht weten dan graag!!
    Laatst gewijzigd door loeffen; 24-06-15 om 16:33.

Wil je de machine alleen bekijken of ook testen?
    Er zijn best wat filmpjes en reviews van te vinden.
    mocht het er van komen is het ook voor mij een goede kandidaat.
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Forum Rechten