Advertentie Zwolle 31 mei 2015 bij Masave (Rickkoorman)

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Vandaag het nieuwe 3-maandelijks tijdschrift in de bus gekregen van de Houtdraaiersgilde.
Ik heb onze vereniging mogen vertegenwoordigen waarvan ik zeker in de wolken was en een groot fierheid heb gedragen wat ik nog steeds ben hoor.
Er werd door mij iets gepubliceerd in ons tijdschrift waarvan ik heel wat forumleden en Nederlanders het niet wil onthouden.
Hier wat foto's uit het boekje genomen. Heel wat onder jullie zullen het boekje misschien ook krijgen in uw brievenbus als je lidgeld hebt betaald.
P6230177.jpgP6230178.jpgP6230179.jpg

Hier nog eens een pdf-bestand mocht de tekst niet leesbaar zijn naar jullie toe.
Bekijk bijlage Verslag Zwolle.pdf
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Super Didier, leuk om te lezen (de PDF dan :)), en mooie reclame voor het Rick & het forum ook.

Op naar September.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Didier hartelijk dank voor je reportage met foto,s.
Bijzonder plesant onze zuiderburen te ontmoeten en in het bijzonder het voortreffelijke houtdraaiwerk te mogen bewonderen. Klasse met een hoge graad van afwerking! En uiteraard fijn om jou en je vrouw te leren kennen.
Graag tot 27 september aanstaande.
Vr.gr. Jan Pranger.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.