Nieuweling Bartvdl

Bartvdl

Actieve deelnemer
20 jun 2015
339
179
's-Hertogenbosch
Hallo allemaal,

Wel zo netjes wanneer je gebruikt maakt van al jullie informatie en ervaring om me even voor te stellen.
Mijn naam is Bart van de Liefvoort (19) en ik woon in 's-Hertogenbosch.
Sinds vorige week ben ik afgestudeerd aan de opleiding ondernemer/manager recreatiedieren en sinds een week bekijk ik actief dit forum.
Zoals de opleiding al duidelijk maakt ben ik graag bezig met dieren met name uitheemse dieren maar daarnaast ben ik snel enthousiast over zo ongeveer alles (woorden van mijn vriendin ha):p.
Ik ben geïnteresseerd in vrijwel alles en lees me graag in, maar de liefde voor hout heb ik altijd gehad zonder hier actief mee bezig te zijn. ik heb vroeger altijd in de aanbieding bakken gesnuffeld in bouwmarkten voor een hamertje of een zaag om wat te kunnen prutsen.
Op het moment ben ik het forum af aan het struinen om informatie op te doen.
er is geen materiaal mooier als hout (nu nog leren de verschillende soorten te onderscheiden), en graag wil ik gaan oefenen met verbindingen en dergelijke. Vooralsnog denk ik dat mijn voorkeur qua projecten uit gaat naar kleine kistjes en toch ook wel snijplanken. Het kleine werk ligt me wel aangezien ik ook graag miniaturen bouw en schilder.

Vanuit mijn oude stage heb ik een bulk met vurenhout (terrariumbouwer dus bekistingshout waarin het glas binnenkomt) mee kunnen nemen zodat ik veel kan oefenen.

Ik hoop nog veel informatie van jullie kan op doen en dat de vele vragen die ik nog heb langzaam duidelijk worden. hopelijk kan ik ook ooit jullie amuseren met een projectje:).

Groeten,
Bart
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.