Inrichten nieuwe werkplaats en bouw werkbank

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Hoi Ferdy.
Ik heb bij mijn werkbanken de stopcontacten voor 230 volt aan de voorkant van de werkbank gemaakt wat bij jouw mooi zou kunnen in de nis waar de stofzuiger staat. Als je het stopcontact een beetje naar achteren monteert b.v. 6 cm dan loop je nooit tegen de stekker aan.
Als je de stopcontacten in de achterwand boven de werkbank hebt zitten dan lopen de snoeren van het gereedschap dat je gebruikt over het werkstuk dat je aan het bewerken bent. Verder een mooie werkbank.

Succes verder met de werkplaats en de groeten van Christ.

Dat is een puik idee, in de schuur bij het nieuwe huis ga ik denk ik beide toepassen. Boven de werkbank, en eronder zoals je omschrijft. Goede tip! ;)

En ik ben weer verwend met een nieuwe machine... :rolleyes:

IMG_2169.jpg

De JET JWBS-14Q-M - Lintzaagmachine 355mm

Mijn handen jeuken om hem uit te pakken en te proberen, maar ik laat hem ingepakt tot ik hem naar de schuur in het nieuwe huis kan verplaatsen. Ik ga daar wel serieus inleveren op ruimte, maar dan kan ik wel even tussendoor een uurtje wat doen. Nu moet ik er echt de tijd voor nemen om naar de werkplaats te gaan. Ook al is de afstand slechts een minuut of 10, het is ook een gevoelsmatige afstand.

Nog genoeg te doen dus, maar mij hoor je niet klagen!! :eek:
 

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Zo, stof er even afblazen..

Ondertussen huis helemaal verbouwd en verhuisd. Nu begonnen met het inrichten van de schuur als werkhok. De schuur is 6x2m, flink stuk kleiner dus dan de werkplaats maar wel lekker dichtbij!

231CDDD8-6D7D-4222-A346-530E1A1E27E3.jpg

Tevens begonnen met een verrijdbare freestafel, de trap wil ik nog bekleden met eiken en daar moet veel voor gefreesd worden.

609F8375-99C8-4637-8A2B-349CD56FD0DD.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.