Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Boeken over houtdraaien

Ik zag een paar leuke boeken over houtdraaien welke ik wil gaan kopen. Nu vroeg ik me af of er wellicht forumleden zijn welke die boeken ooit hebben gekocht en ze weer kwijt willen, zoja, laat het me weten en wie weet kunnen we elkaar helpen. Anders ga ik ze bij Baptist ofzo bestellen binnenkort.

Titels waarin ik interesse heb:
    Bonnie Klein, Small Woodturning Projects
    Kip Christensen & Rex Burningham, Turning Pens and Pencils
    Mike Darlow, Turned Chessmen
    Turning Boxes with Friction-Fitted Lids

Het mogen soortgelijke boeken zijn, ik hoor graag of je iets hebt en dan check ik of ik het iets vind.

En ja downloaden kan ook, maar daar ben ik niet zo'n fan van. Papieren versie is veel relaxter om te lezen voor mij.

Heb je hier wel eens gekeken. http://m.bookdepository.com/ gratis verzending wereldwijd. Vaak stukken goedkoper.

Nee, daar ben ik nog nooit geweest en ik dacht dat ik internet al uit had .

Thanks Wim, ik ga ff neuzen.

Ik ben niet zo van de boeken met voorbeeldprojecten. Ik hou meer van techniekboeken. Wat ik zou aanraden is

Frank Pain: the practical woodturner (alleen antiquarisch verkrijgbaar)
    Ernie Conover: the frugal woodturner
    Jack Cox: beyond basic woodturning

En ook

Gaasbeek en Kramer: het basisboek houtdraaien - wel heel basic...

Forum Rechten