Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Te Koop Jet 10 20 plus schuurmachine

In de verkoop:

Jet 10 20 Plus schuurmachine.
    Ik heb de machine gekocht bij vdhbv. 1 mei jl.

Echter heb ik verkeerd vooronderzoek gedaan. Ik maak vaak grotere werkstukken die rustieker zijn. De machine schuurt voor mij te glad.
    Kortom de machine is perfect voor het fijne houtwerk en niet voor het robuuste wat ik doe.
    Er is een klein mankement geweest aan de machine. De speedbout die in de cilinder zat was te kort. Dit is echter deze week keurig opgelost door vdhbv. De machine is door hun weer helemaal tip top in orde gemaakt en weer helemaal 100%. Dit kun je eventueel zelf na trekken bij hun.
    Factuur is aanwezig om in te zien. Ik zal snel foto's plaatsen. Ik heb er nu even een plaatje van het internet bij gedaan

De machine staat in Alkmaar in mijn werkplaats en is werkend te zien.
    Bij interesseJET10-20Plus-2.jpg kan je mailen of reageren hier onder.

Misschien handig om een vraagprijs te noemen?

Hoi Otto,

Jet nog beschikbaar?
    En voor hoeveel?

Bedankt alvast!

Ik heb ook wel intresse, als Woody afhaakt
    Ben toevallig net op zoek naar een machine waarmee ik mijn gitaar topjes mooi glad kan krijgen. bij de houtzagerij slaan ze te snel kapot op de vandiktebank..

Geen reactie nog via PM... lijkt een verloren zaak.

Forum Rechten