Modulaire Werkbank/Bureau

RuudvdLooij

Nieuw lid
27 okt 2014
13
0
Eindhoven
Iedereen bedankt voor de complimenten

Ga je nog iets van lades maken in het hogere bankje? Of blijft dit zo?
Omdat het ondertussen te lang duurde en ik niet meer fatsoenlijk bij mijn bureau kon heb ik hem nu zo afgerond zodat hij op zijn plaats geschoven kon worden. Ik heb echter al wel twee planken liggen die in het blok moeten komen, dus die komen er snel genoeg in (komend weekend tijd voor 3 a 4 lagen olie).
Ik heb ook al 2 paar laderails gekregen uit een archiefkast om er lades in te maken. Ik wacht echter eerst af wat ik vind van enkel 2 planken. Achteraf kan ik altijd nog beslissen voor 1 of 2 lades.
Verder vind ik het leuk om projecten bij te houden (zoals veel mensen op dit forum) en op Instructables te plaatsen. Echter heb ik nooit goede belichting of een goede plaats om mooie foto's te maken. Dus wellicht dat 1 paar van de laderails word gebruikt om tussen bureaublad en werkblad een uitklapbare fotostudie te maken. (Ideeen zijn welkom)

Ruimte tussen bureaublad en werkblad:
2015-09-16 18.45.55.jpg
 

RuudvdLooij

Nieuw lid
27 okt 2014
13
0
Eindhoven
Ik kon het niet laten nadat ik iemand anders wat in zijn tafel had zien snijden op Instructables. Initialen staan erop, niet slecht voor mijn eerste (twee) houtsnijwerkjes al zeg ik het zelf. Van het weekend nog een klein beetje bijwerken en opnieuw in de olie.

2015-09-17 20.41.01.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.