Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: schaafrek

schaafrek

Rekje voor de schaafjes
    https://youtu.be/9wj6lqekHZk
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

netjes gedaan!!
    Laatst gewijzigd door JOHN LAMERS; 11-06-15 om 19:15.

Mooi gedaan!
    Groeten, Raymond

Ziet er goed uit! ook erg slim met die magneetjes, kunnen ze er ook niet aftrillen

Mooie verzameling zo mooi bij elkaar. Netjes gedaan.
    sometimes you just need a bigger hammer

Leuk zo die magneten. Trek je elke keer de beitel terug ? Zou haast wel moeten om geen schade aan het rekje te brengen.
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Ziet er goed uit
    goed idee van die magneetjes

Goed gevonden rene. Toch zou ik het idee van civixx in overweging nemen. Magneet in een blokje gezaagd op 10 graden of zoiets dan staat het mes los en een deel van de zool op het blokje met magneet

Alleen de grondschaafjes zitten vast met behulp van magneetjes Wim en daarvan moet altijd de bijtels terug getrokken zijn de ander schaafjes staan gewoon los op de plankjes .

Heb wel overwogen om dwars op de plankjes een geultje van pak weg 1 a 2mm diep te frezen waar dan de bijtel in zou verdwijnen van de blok/hanfschaafjes dat heb ik (nog) niet gedaan maar dat zou als nog kunnen .
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Nette oplossing. Ik heb simpel stukje mdf waar ik mijn schaven op zet.

Forum Rechten