Hallo ik zou mij even voorstellen, ik ben Nando en ben al een tijdje actief op dit forum.
Ik ben (bijna) 3ejaars student op het HMC Amsterdam en ga meubelmaken/ontwerpen doen.

Nu is het zo dat ik graag veel wil leren maar de MBO opleidingen krimpen in op gebied van les-uren, het moet allemaal makkelijker&goedkoper worden. Volgens mij zijn veel meubelmakers ook van het HMC afgestudeerd maar we kampen nu met lokalen/leraren tekort enz.

Ik wil graag extra werken maar daar is eigenlijk ook geen tijd voor, dus nu ben ik op zoek naar een atelier ruimte/werkplaats. waar ik kan oefenen met houtdraaien en meubels maken. Zomer komt eraan en ik wil absoluut niet stil zitten maar uren maken!
mijn vraag luidt: kan jij of iemand die jij kent mij helpen aan een ruimte in Amsterdam?

Als student heb ik natuurlijk niet veel geld, we zouden elkaar tegemoet kunnen komen door bijv. elkaar te helpen in de werkplaats. ik zou graag in de avond willen praktijken.

Ik hoop dat er iemand is die er wel een voordeel inziet om mij op weg te helpen!

Hartelijke groeten uit Amsterdam-Noord