Biertje?

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Tja, out of pen kits maar toch zin om iets te doen. Maar wat? Zoveel behalve pennen heb ik nog niet geprobeerd op een tolletje of sleutelhanger na...

Oh ja, ik heb nog een flesopener kitje liggen en morgenavond ga ik op visite bij een maatje welke sinds een half jaar zijn eigen bier brouwt ;). Tja dan is de keuze makkelijk. Maar dan kom je er plots achter dat waar je al bang voor was ook echt waar is. Het afvragen van dingen als: aan welke kant begin je, wanneer boor je, wanneer steek je hem af? Ach, gewoon beginnen en we zien wel waar het schip strand....

Dit is het geworden. Leek me wel leuk om de vorm een beetje op een flesje te laten lijken ipv freestylen. En nu maar hopen dat ie niet afbreekt omdat de hals wellicht te dun is....


20150610_215959.jpg
 
Laatst bewerkt:

Tool1

Actieve deelnemer
26 jun 2014
95
0
De lier
Leuk
bij massave vandaan?
heb er verleden week ook wat meegenomen ga ze morgen ook eens uitproberen
grt eelco
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
@Didier: vanavond :).
@Wim: Goed idee, duurzaamheid is belangrijk hehe.
@Eelco: Nee, deze had ik al bij Craftsupplies besteld voor ik naar Massave toe kwam en wilde het eerst proberen voor ik er meer bestelde, maar degene van Masave waren soortgelijk.
@Rick: Ja, heel erg leuk, binnenkort maar eens winebottle stoppers bestellen, dat lijkt me nog leuker en dan een display bij de likeurshop neerzetten.
 

Resetter

Actieve deelnemer
20 apr 2013
268
0
Dedemsvaart
Ik kan je vertellen dat deze bier openers ZEER duurzaam is, hoe ik dat weet? Zelf eentje gemaakt en aan de eigenaar van de stam kroeg geven, ding is er nu ca 7 maand en word dan ook elke dag intensief gebruikt.

Het randje is wel een beetje op en je kan het messing zien gezien het chrome er afgesleten is maar toch werkt het nog goed.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Goed om te horen, hij was er dolblij mee, zijn vorige was bijna kapot na heel wat biertjes trouwe dienst. Kreeg al verschillende whatsappjes dat hij perfect in de hand ligt qua grootte en kantelpunt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.