Hallo allemaal

WannaWood

Actieve deelnemer
1 apr 2015
73
0
Oosterbeek
Ik ben een enthousiaste no nonsens kerel van 46 met drie lieve dochters en een schat van een vrouw. Sinds bijna drie jaar ben ik thuis en uitgeschakeld met ernstige rugklachten. Inmiddels heb ik meerdere operaties gehad die mij weinig hebben opgeleverd, ik ben op dit moment 100% afgekeurd maar ben ook een positief mens. Hoewel ik qua beroep uit het management kom staan mijn handen niet verkeerd en heb ik inmiddels één huis volledig opgebouwd (uit een 200 jaar oude varkensstal) en een pand uit 1880 gerestaureerd (dat nu te koop staat)
Hoewel ik geen hele dagen kan gaan klussen ben ik er wel gek op. Ik hou mezelf in om niet te veel hooi op mijn vork te nemen en neem vooral de tijd. Aangezien wij ons huis te koop hebben gezet omdat ik o.a. een ruime schuur voor een werkplaats wil (de garage die ik hier head heb ik opgeofferd voor een heerlijk overdekte zithoek en eethoek) en we naar een andere locatie willen zie ik de toekomst positief in. Vooral in het maken van meubels zoals stoelen en kasten wil ik mij de komende jaren gaan bekwamen. Op dit moment bouw ik de MFTC maar ik kijk er natuurlijk erg naar uit om straks in mijn werkplaatsje lekker aan de slag te kunnen gaan op de momenten wanneer het mij uitkomt. Tot die tijd is het behelpen maar dat komt vast wel goed. Ik kan mij vanuit de luie stoel enorm vermaken met het lezen over jullie prachtige projecten. Zo kan ik o.a. vast nadenken over de inrichting van mijn werkplaatsje en droom ik over toekomstige projecten.

We spreken elkaar vast binnenkort.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.