Verschillende restjes pen kits

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Ik had van een paar soorten nog wat pen kits liggen, vandaag weggedraaid. Morgen nog hopelijk tijd om een paar comfort kits te draaien voor het eerst en dan opnieuw kitjes bestellen. Paul heeft me lekker lopen maken met een paar mooie Siera kits.... Waarschijnlijk gaan die het worden. Iemand nog leuke tips? En nee, niet gelijk met 15+ euro kits aan komen, die ben ik nog niet waard :).

Van onder naar boven:
Wenge
Kingswood
Bubinga
Kastanje

20150606_182810.jpg
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Bedankt voor de opmerkingen en de tip voor timberbits. Wees ajb kritisch heren, ik zie zelf per pen nog fouten waarvan ik leer maar wellicht zien jullie dingen welke ik zelf niet zie.

Mijn pen kits zijn op, net 3 comfort kits gemaakt van Olijf, Noot en Berk met slaap. Iets wat ik zelf ook heb, ik was er al om 3 uur uit om voetbal te kijken :).

20150607_132705.jpg
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Ik schat tussen de 30 en 40%. Boven de 22 euro moet je wel inklaringskosten betalen importheffing boven de 150 euro. En natuurlijk de btw. Aus dollar is 1.45
dus grofweg 1 Aus dollar= 1 euro inclusief btw.
 

Tool1

Actieve deelnemer
26 jun 2014
95
0
De lier
Heb hier nu 2 x besteld ongeveer voor 200 Australië dollar geen invoerrechten of andere heffingen gekregen
aus dollar is € 0,69
 
Laatst bewerkt:

Tool1

Actieve deelnemer
26 jun 2014
95
0
De lier
Als je 200€ besteld met internationale verzending 4 dagen ongeveer pakketje kan je ook volgen
 

Tool1

Actieve deelnemer
26 jun 2014
95
0
De lier
Deze firma kwam ik ook nog tegen via dit forum www.capellemanmachines.be kitjes zijn daar ook betaalbaar heb hier nog geen ervaring mee
zat te kijken naar de charnwood Chuck is leuk geprijsd mischien dat ik binnenkort er eens langs rij
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.