Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Verschillende restjes pen kits

Ik had van een paar soorten nog wat pen kits liggen, vandaag weggedraaid. Morgen nog hopelijk tijd om een paar comfort kits te draaien voor het eerst en dan opnieuw kitjes bestellen. Paul heeft me lekker lopen maken met een paar mooie Siera kits.... Waarschijnlijk gaan die het worden. Iemand nog leuke tips? En nee, niet gelijk met 15+ euro kits aan komen, die ben ik nog niet waard .

Van onder naar boven:
    Wenge
    Kingswood
    Bubinga
    Kastanje

20150606_182810.jpg

Mooie pennen
    mij kitjes haal ik bij www.timberbits.com niet te duur en goede kwaliteit
    grt eelco

Goed gelukt Wim.

Paul

Leuke pennen.

Bedankt voor de opmerkingen en de tip voor timberbits. Wees ajb kritisch heren, ik zie zelf per pen nog fouten waarvan ik leer maar wellicht zien jullie dingen welke ik zelf niet zie.

Mijn pen kits zijn op, net 3 comfort kits gemaakt van Olijf, Noot en Berk met slaap. Iets wat ik zelf ook heb, ik was er al om 3 uur uit om voetbal te kijken .

20150607_132705.jpg
    Laatst gewijzigd door Wimmel; 07-06-15 om 12:27.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tool1 Bekijk Berichten
    Mooie pennen
    mij kitjes haal ik bij www.timberbits.com niet te duur en goede kwaliteit
    grt eelco
    Hoe zit je met invoerrechten, e.d.?
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Ik schat tussen de 30 en 40%. Boven de 22 euro moet je wel inklaringskosten betalen importheffing boven de 150 euro. En natuurlijk de btw. Aus dollar is 1.45
    dus grofweg 1 Aus dollar= 1 euro inclusief btw.

Heb hier nu 2 x besteld ongeveer voor 200 Australië dollar geen invoerrechten of andere heffingen gekregen
    aus dollar is € 0,69
    Laatst gewijzigd door Tool1; 07-06-15 om 20:57.

Ok, dus je bestelling hou je onder de 140 euro zo ongeveer om de importheffing te ontlopen?

Forum Rechten