hallo allemaal,

rosewood

Actieve deelnemer
1 jun 2015
46
0
Hallo allemaal,

[SIZE=+0]Ik was via Google op zoek naar informatie over oude gereedschappen, houtbewerken en houtdraaien in het algemeen. Per toeval zag ik het houtbewerkingsforum staan. Na een jaar of twee meegekeken te hebben, was mijn interesse in het forum zo groot geworden, dus heb ik mij nu maar eens geregistreerd. [/SIZE]
[SIZE=+0]Eigenlijk voelde ik me al een lid, maar het stoorde mij de laatste tijd dat ik jullie foto's en filmpjes niet kon meekijken of zelfs maar kon mee praten en vragen om ieders van jullie gedachten omtrent bepaalde onderwerpen die het er toe doen in onze hobby. En die mij op menig vlak mijn honger zou kunnen stillen bij alles waar ik mij hobby matig mee bezig hou.

[/SIZE]Heel lang geleden ben ik in mijn jeugd bij mijn grootvader in de houtbewerking -werkplaats al met het virus besmet geraakt, ik hou mij nu al een tijd bezig ben met het opknappen van houtbewerking gereedschappen, om deze ook daadwerkelijk nog steeds te gebruiken in de diverse omstandigheden, op het gebied van houtbewerken in het algemeen.

Ook ben ik op het moment een poging aan het wagen om zelf een hout draaibank te construeren, die het grootste gedeelte bestaat uit hout. Na een tijd gerommeld te hebben op een ferm draaibank, maar ik hier al snel klaar mee was en dat deze machine niks voor mij was.
Ik zal hier later op terug komen en met jullie delen hoe ik er beter in ben geworden en hoe ik het beter zou kunnen doen.

Hopelijk kan ik hier nog veel tips en trucs leren en ervaringen met jullie delen.
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum! Mooi dat je nu actief mee gaat doen:)


Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.