Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Forum traag - hebben jullie daar ook last van

Het forum is bij mij de laatste tijd erg traag, met regelmaat duurt het dan 2 tot wel 15 seconden voordat een pagina er is
    Als ik dan andere sites probeer gaan die wel zonder problemen
    Dit ervaar ik op verschillende tijden (vroeg in de ochtend maar ook middag en avond)
    Server overbelast ?
    Met een hamer past alles...

Ik heb wel eens in Chrome dat de foto's traag laden. Maar dan open ik Firefox en dan is het goed.
    Op de iMac met safari gaat het goed.
    Groeten, Raymond

Toxiq ik heb er ook last van. Dacht dat het aan mijn wifi lag.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Het forum is bij mij de laatste tijd erg traag, met regelmaat duurt het dan 2 tot wel 15 seconden voordat een pagina er is
    Als ik dan andere sites probeer gaan die wel zonder problemen
    Dit ervaar ik op verschillende tijden (vroeg in de ochtend maar ook middag en avond)
    Server overbelast ?
    Nee, nergens nooit last van

Ook op de vast lijn (dus achter een kabeltje) heb ik er last van Wim
    Ik ben dus niet de enige
    Welke internet provider zit je (kan ook de boosdoener zijn)

Hier (nog) geen last van. Ziggo en alles (afgezien van laptops tablets en telefoons) met een draadje.
    Maar dan wel het Ziggo modem in bridge modus dus m'n eigen router er aan.

Vanavond is het wel weer in orde, het is met horten en stoten dat het ineens erg traag is

Ik ben van ziggo naar kpn gegaan. Is nu glasvezel.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Vreemd ik heb alleen maar 4G ( en voor kort 3G ) maar deze site werkt juist harstikke vlot bij mij!

@Toxiq: er zit toch niet een ( of meerdere) buur(en) over jouw internet mee te liften?
    staat Wi-Fi Protected Setup (WPS) in de router UIT???
    Vaak staat dit standaard aan, hoef je geen wachtwoord te typen.....maar dan is e.e.a. errug simpel te kraken.

Ik heb het sinds een paar dagen ook regelmatig aan de hand.

Als IT-er kan ik het dan niet laten om wat te onderzoeken. Blijkbaar wordt het veroorzaakt - bij mij althans - door Flash, met name de flash kader bovenaan de pagina met de google ads. Het lijkt erop dat bepaalde advertenties fouten in de code bevatten waardoor de flashplayer plots 20% en meer van de CPU gaat vragen (wat véél is voor een stomme advertentie).

Zodra ik in de procesverkenner de flashplayer handmatig uitschakel is dezelfde pagina die nog openstaat weer prima op snelheid en werkt alles soepel.

Forum Rechten