Tom stelt zich voor

Tomtom

Actieve deelnemer
16 dec 2013
124
0
Groningen
Dag allemaal,

Na al meer dan een jaar stil mee te lezen op dit forum en te genieten van de enorme hoeveelheid kennis en passie voor hout en de bewerking ervan die hier aanwezig is, is het toch echt tijd om me eens voor te stellen.
Ik ben 34 jaar en woon met mijn vriendin en 2 kinderen in Groningen. Ik werk als ingenieur bij een grote multinational en houd mij in het dagelijks leven bezig met productieprocessen en machineontwerp. Sinds een aantal jaren ben ik af en aan hobbymatig met houtbewerking bezig. Als ik iets wil hebben en ik kan het niet (naar mijn zin) vinden probeer ik het zelf te maken.
Vorig jaar heb ik een half jaar een cursus meubelmaken gevolgd, maar ben daar weer mee opgehouden vanwege de komst van een tweede kind en de koop van een klushuis. we zijn van een krappe bovenwoning naar een eengezinswoning verhuisd. Dat huis begint aardig vorm te krijgen en ik ga binnenkort de houthobby weer oppakken.
Zoals vele klussers met een gezin heeft bij mij ook de inrichting van het huis voorrang gekregen op de inrichting van de werkplaats, dus daar zal ik binnenkort de eerste stappen gaan zetten. Kan ik eindelijk mijn gereedschap weer terugvinden in plaats van het uit dozen te moeten opgraven :) De eerste stap zal het maken van een gereedschapsbord en een werkbank zijn. Ik zal daar in de komende weken een topic over opstarten.

Met vriendelijke groet,

Tom
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum!

Ik herken me wel in de taak voor het huis, daar heb ik het ook regelmatig druk mee naast de hobby op zich.....

Veel genoegen hier.


Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.