Xander stelt zich voor

xander herijgers

Nieuw lid
31 mei 2015
5
0
Hallo allemaal,

Ik heb mij enkele dagen geleden geregistreerd als gebruiker. Ik woon als Nederlander net over de grens in Belgie in het plaatsje Zussen nabij Maastricht. Sinds mijn studie aan de lerarenopleiding handvaardigheid is mijn interesse voor het maken van dingen aangewakkerd en dit is, door de jaren heen, uitgegroeid tot een passie voor het maken van meubels en gebruiksvoorwerpen in metaal en hout.
In het dagelijks leven verdien ik de kost met het runnen van mijn bouwbedrijf waarmee ik, samen met mijn partners, streef naar een creatieve stijlvolle renovatie van oude panden. Hoe gek het ook klinkt wordt mijn behoefte tot het creëren van mooie dingen toch niet helemaal bevredigd in mijn werk en heb ik dus een tweede privé werkplaats(je) aan huis waarin ik voornamelijk kleinschaligere projecten aanpak zonder interferentie van klanten of collega's.
Ik denk dat ik met dit forum een leuke en inspirerende ruimte gevonden heb.

Groeten, Xander Herijgers
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.