Achterwand tv-meubel

Weswester

Nieuw lid
14 mei 2015
9
0
Allen,

Ik ben van plan een achterwand voor mijn tv te maken.

Voorbeeld:
Living_Room_-_Media_Room_(2).jpg

Voor deze achterwand ben ik opzoek naar decoratieve (zie link) panelen van minimaal 5 cm dikte. Na een lange zoektocht ben ik tot het onderstaande gekomen, waarbij ik geen idee heb waar deze zijn aan te schaffen.

Hebben jullie misschien tips waar ik zoiets soortgelijks kan vinden? De afmetingen die ik zoek (L*B*H) 120cm, 50/60cm, 5cm. Veel dank :)

plaatx.jpg
 

Bijlagen

  • Living_Room_-_Media_Room_(1).jpg
    Living_Room_-_Media_Room_(1).jpg
    22,6 KB · Weergaven: 214
Laatst bewerkt:

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Afgebeelde platen zijn Egger Eurolight en in veel kleuren en houtdekoren verkrijgbaar bij o.a. Iboma.
Zie Iboma.
Verkrijgbaar in dikte 38 en 50 mm. Plaatafmetingen 2800x2070 mm.
Prijs varieert van €14,80-22,15/m²
 

Weswester

Nieuw lid
14 mei 2015
9
0
Afgebeelde platen zijn Egger Eurolight en in veel kleuren en houtdekoren verkrijgbaar bij o.a. Iboma.
Zie Iboma.
Verkrijgbaar in dikte 38 en 50 mm. Plaatafmetingen 2800x2070 mm.
Prijs varieert van €14,80-22,15/m²

Hoi neel, bedankt voor de snelle reactie. Het blijkt dat ze ook nog bij mij in de buurt zitten ��. Waar heb je de prijzen vandaan, ik zie ze niet op hun website.
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Prijzen staan in het boekje dat je kunt aanvragen of op de web-shop die alleen voor geregistreerde klanten toegankelijk is.
Ik weet niet of particulieren er ook terecht kunnen, anders wil ik wel zo'n plaat voor je bestellen.

Je kunt 18 mm panelen ook aan de randen opdikken met 2 spaanplaat stroken bv. 15+18 mm, totaal 51 mm dik. Of 3x 18 mm.
De kanten moet je dan afwerken met bijpassend kantenband, massief hout of iets anders, dat moet je tenslotte ook bij de Eurolight platen.
Alhoewel kantenband van tenminste 51 mm weer niet in alle kleuren/decoren verkrijgbaar is.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.