Bouw verslag van een Fiets en Gereedschap schuur

mans

Post veel
12 feb 2012
1.061
106
een ruitje intikken en je bent zo binnen, en geen skg*** schilt dus breek je de cilinder er zo uit.
een valse veiligheid.
 

mcluma

Actieve deelnemer
25 feb 2011
382
2
Woking, UK
een ruitje intikken en je bent zo binnen, en geen skg*** schilt dus breek je de cilinder er zo uit.
een valse veiligheid.


Daarom ook
- het alarm
- Pentagon Supaglass inbraak folie op de ramen
- Break secure of ook wel Anti-snap cilinder genoemd


Plus 3 honden

Untitled by Chris, on Flickr

en als ulitmate afschrikmiddel.... (nee ik zeg het niet - anders zit ik weer op het strafbankje)

Waar is nu de valse veiligheid :cool:
 
Laatst bewerkt:

mcluma

Actieve deelnemer
25 feb 2011
382
2
Woking, UK
Deze bitumen plakken hebben op de achterkant al een kant en klare plak laag, daarom is het ook beter om dit in het warme weer te doen want dan plakken ze lekker goed, en buigen dan ook wat makkelijker om de nok heen

Bij het installeren haal je de plastic beschermlaag eraf en dan plakken ze geweldig goed.

Daarom heb ik deze keer voor speciale nok en hoekkeeper tegels gekozen want deze zij voor bijna 90% plaklaag, zoals je ook kunt zien op de foto's
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.061
106
Daarom ook
- het alarm
- Pentagon Supaglass inbraak folie op de ramen
- Break secure of ook wel Anti-snap cilinder genoemd


Plus 3 honden


Waar is nu de valse veiligheid :cool:
blijven de roeden, het zwakste punt, je trapt de hele zooi eruit, klap tegen de panieksluiting en de deur is los.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
395
Dordrecht
Met een beetje pech hief je de boel er niet eerst uit te trappen en is een goede beuk op de deur afdoende om de panieksluiting te openen.....
 

mcluma

Actieve deelnemer
25 feb 2011
382
2
Woking, UK
Is die panieksluiting ook de inbraakwering?

De paniek sluiting maakt onderdeel uit van de inbraakwering. het mooie van deze sluiting is dat hij aan drie kanten afsluit en dus the deur goed dichttrekt /dichthoud.

Natuurlijk is niks kompleet inbraak bestendig (zelfs Fort Knox niet), en gaat het in eerste instantie om de opportunist af te weren.

De woning, erf, opstallen en straat zijn ondergebracht in een geheel geïntegreerd privaat bewakings- en alarmsysteem, wat gekoppeld is aan een 24 uurs meldkamer. wat ik hier probeer te bewerkstelligen is inbraakwering. De boosdoener indien hij toch zover is doorgedrongen zo lang mogelijk bezighouden zodat de particuliere bewakingsdienst zijn werk kan doen.
 

mcluma

Actieve deelnemer
25 feb 2011
382
2
Woking, UK
blijven de roeden, het zwakste punt, je trapt de hele zooi eruit, klap tegen de panieksluiting en de deur is los.


Het glas is met Pentagon Supaglass inbraak folie bewerkt, het is inderdaad dan, zoals je al juist opmerkt noodzaakt om de hele zooi eruit te trappen, alvorens je bij de panieksluiting kunt komen.

Zoals eerder opgemerkt zal iets nooit 100% inbraak bestendig zijn. Ik zal dat met deze schuur waar ik mijn fietsen en gereedschap opsla ook nooit kunnen nastreven, Ik streef dat dan ook niet na, wat ik nastreef is om de opportunistische graaier het moeilijker te maken.
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Erg fraai hoor. Waarom niet ook even de binnenkanten van de deur geverfd. Staat wel zo netjes als je ze wagenwijd open hebt staan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.