klein spul

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
hallo

Tussen de bedrijven door heb ik weleens tijd om nog iets te draaien , meestal alleen wat klein spul om toch nog even te kunnen draaien maar daarom niet minder leuk.
De ene keer lukt het wat beter dan de andere keer , zoals bij iedereen denk ik, maar dat is ook weer de charme van een levend produkt en vaak leer je er ook nog wel iets van.

c en c welkom uiteraard

groet LeendertIMG_0927.JPGIMG_0926.JPGIMG_0925.JPGIMG_0924.JPGIMG_0888.JPGIMG_0918.JPGIMG_0919.JPGIMG_0920.jpg[ATTBekijk bijlage 31130CH=CONFIG]31131[/ATTACH]
 
Laatst bewerkt:

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Klein spul, maar mooi spul.
Goed gedaan Leendert.
Doe zo verder. De verwachtingen zijn groot.
 

Hubert

Actieve deelnemer
26 jan 2010
331
1
Maria Hoop (L)
Vooral het fruit en de eieren + dopjes zijn aansprekend. En de schaal met drie peren + appel. Welk hout is die schaal? En waarom pas je zoveel verschillende soorten afwerking toe?

Gr.
Hubert
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Leuk om te zien ! Het maken van zulke werkstukken is heerlijk om te doen. In een uurtje heb je gewoon iets klaar!

Ik zou wel graag eens een werkstukje in hoogglans zien...kan ook erg mooi zijn.
 

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
hallo allen,

dank voor jullie reacties , motivatie om door te gaan,

@Hubert , de schaal is van zebrano en de reden waarom ik zoveel verschillende soorten afwerking gebruik is simpelweg omdat ik ze heb staan dus dan ook maar gebruiken.

Hoogglans heb ik er echter niet bij staan.

gr Leendert
 

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
Dank je Leo, ik blijf zeker doorgaan voorlopig ivm tijdgebrek alleen kleine dingen , maar daarom niet minder leuk

gr Leendert
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.