Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: klein spul

klein spul

hallo

Tussen de bedrijven door heb ik weleens tijd om nog iets te draaien , meestal alleen wat klein spul om toch nog even te kunnen draaien maar daarom niet minder leuk.
    De ene keer lukt het wat beter dan de andere keer , zoals bij iedereen denk ik, maar dat is ook weer de charme van een levend produkt en vaak leer je er ook nog wel iets van.

c en c welkom uiteraard

groet LeendertIMG_0927.JPGIMG_0926.JPGIMG_0925.JPGIMG_0924.JPGIMG_0888.JPGIMG_0918.JPGIMG_0919.JPGIMG_0920.jpg[ATT[ATTACH=CONFIG]31130[/IMG_0929.jpgCH=CONFIG]31131[/ATTACH]
    Laatst gewijzigd door leendert; 26-05-15 om 20:27.

Klein spul, maar mooi spul.
    Goed gedaan Leendert.
    Doe zo verder. De verwachtingen zijn groot.

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Mooi fruit, eieren en dopjes.
    Fruit heb ik ook al geprobeerd, eieren en aanverwante staan op de lijst, dit zal me zeker inspireren.
    Ronny

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Vooral het fruit en de eieren + dopjes zijn aansprekend. En de schaal met drie peren + appel. Welk hout is die schaal? En waarom pas je zoveel verschillende soorten afwerking toe?

Gr.
    Hubert

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Leuk om te zien ! Het maken van zulke werkstukken is heerlijk om te doen. In een uurtje heb je gewoon iets klaar!

Ik zou wel graag eens een werkstukje in hoogglans zien...kan ook erg mooi zijn.
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Mooi werk. De zebrano fruitschaal met inhoud is mijn favoriet.

Mooi gedaan leendert

[QUOTE=Wim Kluck;148729]Mooi werk. De zebrano fruitschaal met inhoud is mijn favoriet.[/QUOT

Ook mijn favoriet Wim, mooi om te zien dat sommige stukken fruit al aan het rotten zijn.

Mooie post en genieten van je diversiteit in wat je maakt EN hoe je afwerkt.

hallo allen,

dank voor jullie reacties , motivatie om door te gaan,

@Hubert , de schaal is van zebrano en de reden waarom ik zoveel verschillende soorten afwerking gebruik is simpelweg omdat ik ze heb staan dus dan ook maar gebruiken.

Hoogglans heb ik er echter niet bij staan.

gr Leendert

Forum Rechten