Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Gezocht: hardhouten rond, 35mm bij 1m

Voor een trapleuninkje zoek ik een eindje rond hardhout, diameter 35mm, lengte 1m.
    De voor de hand liggende leveranciers verkopen alleen 45mm, of lengte 4m, vandaar dat ik het hier probeer...

http://www.ebay.de/itm/Rundstab-Buch...item1e8ce05029, tenminste, als beuken hard genoeg is. De kreet 'hardhout' is altijd wat verwarrend.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurriaan Bekijk Berichten
    http://www.ebay.de/itm/Rundstab-Buch...item1e8ce05029, tenminste, als beuken hard genoeg is. De kreet 'hardhout' is altijd wat verwarrend.
    Ziet er goed uit, en beuken lijkt me hard genoeg.
    Bedankt voor de tip!

Wijziging: bij verzendkosten lees ik EUR 4,90 en 'Versand nach: Weltweit', maar bij bestellen wordt dit ineens EUR 16,90. Afgezien van het feit dat dit me te duur is, vind ik de weergave van verzendkosten misleidend. Het lijkt er niet op dat ik met deze verkoper in zee ga...
    Laatst gewijzigd door eezacque; 26-05-15 om 16:24.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eezacque Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit, en beuken lijkt me hard genoeg.
    Bedankt voor de tip!

Wijziging: bij verzendkosten lees ik EUR 4,90 en 'Versand nach: Weltweit', maar bij bestellen wordt dit ineens EUR 16,90. Afgezien van het feit dat dit me te duur is, vind ik de weergave van verzendkosten misleidend. Het lijkt er niet op dat ik met deze verkoper in zee ga...
    De weergave van verzendkosten ligt niet aan de verkoper, maar aan Ebay. Als je naar Ebay.de gaat, dan gaat Ebay er vanuit dat je uit Duitsland komt en pakt de verzendkosten naar naar Duitsland. Neem je Ebay.nl, dan pakt Ebay automatisch de juiste verzendkosten: klik op deze link.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    De weergave van verzendkosten ligt niet aan de verkoper, maar aan Ebay. Als je naar Ebay.de gaat, dan gaat Ebay er vanuit dat je uit Duitsland komt en pakt de verzendkosten naar naar Duitsland. Neem je Ebay.nl, dan pakt Ebay automatisch de juiste verzendkosten: klik op deze link.
    Ik vind de vermelding 'Versand nach: Weltweit' bij verzendkosten ronduit misleidend, als men er blijkbaar vanuit gaat dat ik uit Duitsland kom. Na slechte ervaringen met Marktplaats/Ebay ben ik hier erg allergisch voor, als een bedrijf niet bereid is rechtstreeks te leveren en transparant te communiceren, dan gaan mijn nekharen al overeind staan. Linksom of rechtsom, EUR 25 vind ik veel te duur voor een meter trapleuning.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Bij verzendkosten staat idd 4,90, maar daarachter staat Deutschland. Ik kijk persoonlijk altijd eerst beneden bij verzend- en betalingsmogelijkheden voordat ik verder kijk, juist om dit soort teleurstellingen te voorkomen. Je zal eerst het daarbij behorende pulldownmenu moet gebruiken om Niederlande te selecteren. Ik denk je je eigen onervarenheid met Ebay verward met een onjuiste weergave. Het staat er wel goed, je moet er alleen een extra stap voor maken om het juiste te vinden. Als iets duidelijk is, is het Ebay wel. Het betreffende bedrijf en Ebay zijn weldegelijk transparant, alles staat vermeld. Je kan niet van een in dit geval Duitse site verwachten dat ze ruiken waar je vandaan komt en dus staat de lokatie default op Duitsland. Wil je dat anders, even selecteren of Ebay.nl gebruiken.

Los daarvan is het idd wel prijzig..
    Laatst gewijzigd door Rizz; 26-05-15 om 16:54.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk Berichten
    Bij verzendkosten staat idd 4,90, maar daarachter staat Deutschland.
    Ik zie toch echt:
    EUR 4,90 Standardversand | Weitere Details Artikelstandort: Aiglsbach, Deutschland

Versand nach: Weltweit Ausschlussliste anzeigen

Pas bij doorklikken wordt duidelijk dat deze verzendkosten alleen voor adressen in Duitsland zijn.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Ja, idd, je hebt gelijk.. Standardversand..

Dan nog is het een beetje naïef te denken dat iets voor nog geen 5 euro vanuit Duitsland naar Nederland te verzenden. Van Nederland naar Nederland is nog duurder.

Zo werkt Ebay nu eenmaal. Daar kan je jeuk van krijgen, maar ze doen in mijn ogen niets fout.. Dat is, ook weer in mijn ogen, jezelf onterecht rijk rekenen

Maar voordat we in een heftige discussie verzanden over een al dan niet juiste weergave van een veilingsite, zullen we weer terug OT gaan?

Je zou natuurlijk eens bij een trappenfabrikant aan kunnen kloppen of ze een metertje over hebben. Of misschien is iemand hier wel bereid om (tegen een kleine vergoeding) iets voor je te draaien? As zondag is het open dag bij Masave Hout in Zwolle met een hoop aanwezige houtdraaiers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Het is mij ook niet opgevallen, maar ik was ingelogd op Ebay - dan komen de verzendkosten automatisch goed.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk Berichten
    Je zou natuurlijk eens bij een trappenfabrikant aan kunnen kloppen of ze een metertje over hebben.
    Ik heb een handvol trappenfabrikanten en meubelmakers benaderd, zonder resultaat. Men lijkt met standaardmaten te werken, vaak rechtstreeks van de groothandel, en men wil best wat leveren, met een minimum van 4m. De enige meubelmaker die nog wat had liggen, wilde daar EUR 30 voor hebben. Vandaar dat ik het hier 'ns probeer...

Forum Rechten