Mijn werkplaats herschikken

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Hallo heb een vraag zou graag mijn werkt eens herschikken omdat ik wat meer plaats heb
Zo is het nu kasten opstelling





Hier een paar opties hoe het zou komen of hebben jullie andere voorstellen


Optie 1





Optie 2





Andere opties welkom


Grtz
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
1 of 2 doorlopende leggers hoog tegen de wanden bevestigen? Tegen elke wand behalve die van de deur en de ramen. Zo heb je het complete grondoppervlak vrij en meer ruimte om eventueel een werkbank kwijt te kunnen.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Inderdaad, schappen bedoelde ik.. Hangkasten zijn misschien wel beter om dingen ordelijk te kunnen stockeren, maar je zit natuurlijk wel meteen met meer gewicht dat secuur bevestigd moet worden.
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Ik zou mijn kasten willen behouden maar ik zou ze op een andere plaats willen om meer werk ruimte te hebben
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Bij optie 2 heb je een loze hoek. Die je bij de huidige stand en optie 1 wel kan gebruiken. een foto van de ruimte laten zien met wat er nog meer staat kan ook wel helpen.

Tevens je zou de 4 kasten tegen de lange wand aan kunnen zetten, links en rechts 2 stuks en daar een werkbank tussen maken.
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
op het eerste zicht zou ik overwegen om optie 2 te kiezen, maar dan met 3 kasten tegen de linker zijwand. En de laatste kast aan het rechter uiteinde van de achterwand. Maar geen idee of dat zo past?
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Het wordt optie 2 met wat aanpassingen er os al een deel verhuist naar mijn garage alles van Rc hobby
 

harold

Actieve deelnemer
30 jun 2012
127
1
Deventer
Je kan ook de stapelplaats van hout naar links verplaatsen tegen de rechter kast. Dan kun je zo van buiten het hout kwijt en hoef je niet te laveren door je werkplaats.

Als je toch een keer aan het hobbyen slaat kun je meteen nog een kast maken in het gat aan de linkerkant ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.