Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Mijn werkplaats herschikken

Hallo heb een vraag zou graag mijn werkt eens herschikken omdat ik wat meer plaats heb
    Zo is het nu kasten opstelling

Hier een paar opties hoe het zou komen of hebben jullie andere voorstellen

Optie 1

Optie 2

Andere opties welkom

Grtz

1 of 2 doorlopende leggers hoog tegen de wanden bevestigen? Tegen elke wand behalve die van de deur en de ramen. Zo heb je het complete grondoppervlak vrij en meer ruimte om eventueel een werkbank kwijt te kunnen.

Met hangkasten werken wil je zeggen

grtz

Ik denk dat er schappen bedoeld worden

Inderdaad, schappen bedoelde ik.. Hangkasten zijn misschien wel beter om dingen ordelijk te kunnen stockeren, maar je zit natuurlijk wel meteen met meer gewicht dat secuur bevestigd moet worden.

Ik zou mijn kasten willen behouden maar ik zou ze op een andere plaats willen om meer werk ruimte te hebben

Bij optie 2 heb je een loze hoek. Die je bij de huidige stand en optie 1 wel kan gebruiken. een foto van de ruimte laten zien met wat er nog meer staat kan ook wel helpen.

Tevens je zou de 4 kasten tegen de lange wand aan kunnen zetten, links en rechts 2 stuks en daar een werkbank tussen maken.

Mijn kot is 3000 mm op 6000 mm en mijn kasten zijn 900 mm op 420 mm

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Tevens je zou de 4 kasten tegen de lange wand aan kunnen zetten, links en rechts 2 stuks en daar een werkbank tussen maken.
    Bingo!

op het eerste zicht zou ik overwegen om optie 2 te kiezen, maar dan met 3 kasten tegen de linker zijwand. En de laatste kast aan het rechter uiteinde van de achterwand. Maar geen idee of dat zo past?

Forum Rechten